Een elektricien heeft hier net een ABB KWh MID-meter (3-fase B23 112–10P) aangesloten achter een laadpaal, maar het ding blijft onbegrijpelijk op nul hangen. De auto laadt meerdere kWh op, de laadpaal geeft alles netjes aan in de eigen interface, de MID-meter geeft lichtpulsen, op de interface knippert het icoontje die pijlen heeft die kloksgewijs getekend zijn, en in alle menu's blijkt dat er inderdaad 3x10A stroom door loopt. Maar op de main-view blijft 0.00 "kW h" staan, en in alle pagina's van de energiewaarden staat ook niet het verbruik.
Ik heb de handleiding hoofdstuk 3 doorgelezen maar ik ben de Konami-code van dit ding nog niet machtig. De handleiding zegt dat het "metering in progress" icoon "clockwise rotation" zou moeten laten zien, maar in plaats daarvan knippert het icoon. De handleiding zegt verder niet of dat een indicatie voor een fout is.
Elektricien had niet genoeg tijd om het te debuggen. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb de handleiding hoofdstuk 3 doorgelezen maar ik ben de Konami-code van dit ding nog niet machtig. De handleiding zegt dat het "metering in progress" icoon "clockwise rotation" zou moeten laten zien, maar in plaats daarvan knippert het icoon. De handleiding zegt verder niet of dat een indicatie voor een fout is.
Elektricien had niet genoeg tijd om het te debuggen. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Dalitso op 06-06-2024 20:16 ]
:strip_exif()/f/image/PVghINqAchWR8X6yJCIBTTBN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/cmizoNLKWO92I3qUpqQDaquw.jpg?f=fotoalbum_tile)