Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
hebben m'n vrienden jarenlang gedaan... (niks nieuws dus) Ze hebben onlangs maar een celly 600 erin gezet en lekker overgeklokt..
Hier staat tekst
Yep, heeft zo'n 3 jaar lang probleemloos op 450 gelopen. Standaard koeler maar wel met open case. Voltage verhoogd naar 2.2 volt.
de betaler vervuilt
Ik heb dus helemaal niks met mijn voltage gedaan, kan ik niet eens op het mobo. (ik ben er net achter gekomen welk mobo ik gebruik
[topic=224949/1/25] En heb der een nieuwe bios in geflashed, maar ik kan niets met mijn voltage doen. Toch loopt ie mooi stabiel met standard voltage (ik weet niet eens wat die is bij een celly
)
Maar hij gaat me dus niet exploderen?
Maar hij gaat me dus niet exploderen?
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Ik heb zo twee jaar gedraaid. nooit extra gekoeld en nooit problemen gehad.
Alleen na twee jaar hield ie er mee op en wilde hij alleen nog maar op 300 lopen. Ik adviseer je dus om toch goed te koelen, misschien gaat die van jou dan wat langer mee.
Alleen na twee jaar hield ie er mee op en wilde hij alleen nog maar op 300 lopen. Ik adviseer je dus om toch goed te koelen, misschien gaat die van jou dan wat langer mee.
Deze maand precies 3 jaarOp maandag 10 september 2001 15:34 schreef ShereKahn het volgende:
Hebben meer mensen zoon ding op 450 MHz lopen?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
die ontploft niet. Ik heb ook 3 jaar geleden BEWUST een cellie 300A gekocht en direct vanaf het eerste uur geclocked op 450 Mhz. Dat ding draait nog steeds stabiel, alleen heb ik me verkocht... Temperatuur is nooit een probleem geweest en voltage ook niet aangepast. Er heeft van alles opgezeten, Win95, Win98, Linux en Windows NT.. Alles zonder problemen. Dus weest niet bevreesd en blijf er voor de rest af. Alleen opletten, of je mem wel op 100 mhz kan draaien. Als ie steeds vastloopt, KAN het een brakke memmodule zijn.....
Suc6 en veel plezier met 50% overclocking. Met mijn Duron kom ik niet verder dan 20%
Suc6 en veel plezier met 50% overclocking. Met mijn Duron kom ik niet verder dan 20%
Weet t soms wel beter
JepOp maandag 10 september 2001 15:49 schreef Jaspov het volgende:
Ik heb zo twee jaar gedraaid. nooit extra gekoeld en nooit problemen gehad.
Alleen na twee jaar hield ie er mee op en wilde hij alleen nog maar op 300 lopen.
OC'te CPU's gaan ongeveer 2 jaar mee. Hoe beter de koeling hoe langer ze meegaan.
Ik geloof in 99 gekocht en hij draait nog steeds op 450 inmiddels hier op mn werk.
Levensduur is wel wat langer dan 2 jaar hoor. Een processor kan veeeeel langer meegaan. Mn commodore 64 doet ut ook nog steeds
Levensduur is wel wat langer dan 2 jaar hoor. Een processor kan veeeeel langer meegaan. Mn commodore 64 doet ut ook nog steeds
Hop,hop,hop!
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=277&p=1
(Let trouwens even op de datum
)
Those were the days
Tis jammer dat je hem niet op een Abit BH6 hebt draaien, dan was de 'Blast from the Past' compleet geweest!
(Let trouwens even op de datum
Those were the days
Was getekend, enz. | specs
Mijn C300A heeft vanaf ongeveer erhm eind 1998 tot eind '99 op 450Mhz gelopen (100Mhz FSB + 2.2V). Daarna issie vervangen door een Pentium III 500Mhz. Met standaardkoeling moest ik inderdaad de kast open hebben anders werd ie een beetje warrrrum..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Heb hier ook 2 Celly's 300A allebij al jaren op 450 lopen zonder voltageverhoging.
Op schijtgoedkope PC-Chips 747 moederbordjes.
Loopt als een tierelier met standaardkoeling.
Op schijtgoedkope PC-Chips 747 moederbordjes.
Loopt als een tierelier met standaardkoeling.
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Pagina: 1