Just Dance - welke variant?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Topicstarter
Voor ons kind willen wij kijken naar Just Dance. Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan maar er zijn zoooooveel opties dat ik niet meer helemaal door de bomen het bos zie. Het kan met een camera en met een controller.
  • Er zijn diverse opties met de mobiele telefoon maar dat lijkt me, zeker met een kind :P, financieel niet handig. Daarnaast krijgt de app abominabele reviews. Daarmee vallen PS5, Xbox Series X al af. Bovendien een beetje duur ;)
  • PS4 kan met camera maar daarover lees je dat dit vrij matig werkt. Bovendien gaat dit niet verder dan Just Dance 2022.
  • Nintendo Switch kan met joy-cons. Daar lees je vrij goede reviews over, maar toch lijkt met een camera mij fijner.
  • Ik lees over een mogelijkheid om dit jaar je telefooncamera te gebruiken. Maar ik vind dat wel een privacydingetje, dat alle beeld via hun servers gaat. Dat vind ik sowieso, met een camera wil ik offline kunnen doen.
Eigenlijk kom ik tot de conclusie dat de beste optie voor ons de Nintendo Switch zou zijn. Zie ik iets over het hoofd?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felidaelynx
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 10:45
Jij moet natuurlijk altijd daadwerkelijk de spelcomputer hebben maar met de vervanging van just dance unlimited met just dance +, zijn eigenlijk de betere opties nu de switch, ps5 of xbox series x/s.

Maar aangezien jij losse controlers de voorkeur geeft blijft dan enkel de switch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Topicstarter
Felidaelynx schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 23:03:
Jij moet natuurlijk altijd daadwerkelijk de spelcomputer hebben maar met de vervanging van just dance unlimited met just dance +, zijn eigenlijk de betere opties nu de switch, ps5 of xbox series x/s.

Maar aangezien jij losse controlers de voorkeur geeft blijft dan enkel de switch over.
Ik heb de voorkeur voor een camera die goed werkt op een offline console die waarbij niet de console of JD EOL is, maar volgens mij bestaat dat niet meer ;) Dus dan denk ik dat de Switch inderdaad de beste optie is. Bedankt voor je input.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning