Ik probeer een thuisnetwerk op te zetten waarin ik alles kan zien, zowel via de fritzbox als via de ziggobox zodat mijn homeassistant alles kan zien.
Momenteel is mijn situatie als volgt:
Internet komt huis binnen -------- [ziggobox] --- LAN ---[Fritzbox]---LAN---[RaspberryPi + home assistant]
Waarbij zowel de ziggobox als de fritzbox als (wifi) AP fungeren.
De fritzbox genereerd nu een apart wifi netwerk die ik graag wil samenvoegen met het wifinetwerk van de ziggobox.
Het lukt mij nu niet via Wifi van de fritzbox apparaten die verbonden zijn met de ziggobox in te zien omdat dat een ander (wifi) netwerk is.
Welke instellingen moet ik aanpassen zodat alles in 1 netwerk zichtbaar is?
Ik heb al geprobeerd de fritzbox als mesh repeater te installeren maar dan loopt alles in de soep
Momenteel is mijn situatie als volgt:
Internet komt huis binnen -------- [ziggobox] --- LAN ---[Fritzbox]---LAN---[RaspberryPi + home assistant]
Waarbij zowel de ziggobox als de fritzbox als (wifi) AP fungeren.
De fritzbox genereerd nu een apart wifi netwerk die ik graag wil samenvoegen met het wifinetwerk van de ziggobox.
Het lukt mij nu niet via Wifi van de fritzbox apparaten die verbonden zijn met de ziggobox in te zien omdat dat een ander (wifi) netwerk is.
Welke instellingen moet ik aanpassen zodat alles in 1 netwerk zichtbaar is?
Ik heb al geprobeerd de fritzbox als mesh repeater te installeren maar dan loopt alles in de soep
/f/image/QzZkqLJfqi5uwXKFJgIrlOit.png?f=fotoalbum_large)