Toon posts:

Quicknet Snelheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn de volgende gegevens van Quicknet correct, of wordt ik nu gek??????????????

(boze mail van buurjongen aan nieuwe provider), even om wat recht te zetten heren. :)

Abonnement kunt u snelheden bereiken
tot maximaal 512 Kbps downstream en tot 64 Kbps upstream. Dit komt
overeen met 64 kilobytes/sec downstream en 8 kilobytes/sec upstream.

Zelf dacht ik heel wat anders !!!!!!!!!!

Verwijderd

thats theoretisch right...

Verwijderd

En wat zou er volgens jou niet kloppen dan?
Die omrekenfactor is gewoon goed dus wat is er dan mis?

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
(jarig!)
Ze hebben inderdaad gelijk..

Supersnel is wat anders, maar lekker surfen gaat wel lijkt me.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

Dat is waarschijnlijk omdat ie weer een van de zovelen is die denkt dat ADSL sneller is dan kabel

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
(jarig!)
Op maandag 10 september 2001 15:38 schreef edg_kosy het volgende:
Dat is waarschijnlijk omdat ie weer een van de zovelen is die denkt dat ADSL sneller is dan kabel
Dat klopt opzich wel..
De Fast ADSL verbinding is sneller dan de Casema Wannadoo verbinding. Die schijnt erg traag te zijn (Theoretisch)

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

Topicstarter
Ook goedemiddag,

Dat dacht ik dus helemaal niet, want ik heb geen ADSL, en al een jaar kabel. Dat mailtje heb ik als vraag voor een buurjongen gesteld, die een beetje herrie had gehad over de kabel met zijn ISP. Hij was net begonnen en trapte ook in de mooie 512Kbps en 64Kbps. Hij dacht van 512 Kilobyte down en 64Kilobyte Up, wat dus niet zo was wat ik hem vertelde, en hij niet wilde geloven. Daarom maar even een bevestiging voor hem gehaald van de heren tweakers, zodat hij het zelf even kan nalezen. >:) >:)

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
ok nog ff wat duidelijker dan:
Een bit is een 0 of een 1. Het kleinste stukje info wat er is een een computer. Een Byte bestaat uit 8 bits. Deze info neemt dus 8 maal zo veel ruimte in beslag.
512 K en 64 K of 56k6/33k modem of wat dan ook: In al deze gevallen worden er BITS mee bedoeld. Deel dus ff door 8 als je op het aantal Bytes wil komen. 512 K is dus 512 KiloBit
en dus 512/8 kiloByte

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
1.- De titel kan stukken duidelijker, dit soort titels worden niet gewaardeerd.
2.- Dit hoort in [forum=4].
Pagina: 1