Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk mediaconsumptie (YouTube/Twitch) en Discord, met hier en daar een casual game voor de fun. Ik wil dat alles snappy aanvoelt en pagina's zoals Twitch en YouTube lekker snel laden. Ik kom van een laptop met een 8350U dus
Wat mag het systeem gaan kosten?
€400,- excl. monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
BlueTooth koptelefoon en draadloze muis (USB)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Case, processor, SSD en Wi-Fi module.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat de pc naast m'n bed komt te staan wil ik dat er weinig geluid van de kast vandaan komt. Ook is Wi-Fi 6 en BlueTooth een pre. Verder wil ik er een 144hz 1080p monitor aan hangen, mits mogelijk.
Ga je overklokken?
Misschien.
Wat verwacht je van ons?
Ik zie weinig andere aantrekkelijke opties dan de Deskmini X300 maar ik laat me graag verrassen. Ook vraag ik mij af of een 144hz monitor eraan hangen überhaupt kan? Als ik het internet afscroll dan krijg ik daar geen eenduidig antwoord op. Weet iemand daar het correcte antwoord op?
Voornamelijk mediaconsumptie (YouTube/Twitch) en Discord, met hier en daar een casual game voor de fun. Ik wil dat alles snappy aanvoelt en pagina's zoals Twitch en YouTube lekker snel laden. Ik kom van een laptop met een 8350U dus
Wat mag het systeem gaan kosten?
€400,- excl. monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
BlueTooth koptelefoon en draadloze muis (USB)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Case, processor, SSD en Wi-Fi module.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat de pc naast m'n bed komt te staan wil ik dat er weinig geluid van de kast vandaan komt. Ook is Wi-Fi 6 en BlueTooth een pre. Verder wil ik er een 144hz 1080p monitor aan hangen, mits mogelijk.
Ga je overklokken?
Misschien.
Wat verwacht je van ons?
Ik zie weinig andere aantrekkelijke opties dan de Deskmini X300 maar ik laat me graag verrassen. Ook vraag ik mij af of een 144hz monitor eraan hangen überhaupt kan? Als ik het internet afscroll dan krijg ik daar geen eenduidig antwoord op. Weet iemand daar het correcte antwoord op?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 129,- | € 129,- |
1 | Netwerkadapters | Intel Wi-Fi 6 Gig+ Desktop Kit | € 22,55 | € 22,55 |
1 | Barebones | ASRock DeskMini X300 | € 159,10 | € 159,10 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Slim Silence Black | € 17,65 | € 17,65 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws 4 F4-3200C22D-16GRS | € 34,29 | € 34,29 |
1 | SSD's | Lexar NM620 512GB | € 39,90 | € 39,90 |
Totaal | € 402,49 |