Mijn vraag
Mijn Google Chrome is helaas behoorlijk instabiel. Ik heb hier al enkele weken last van. Hij crasht drie tot vijf keer per dag. Mensen die dit herkennen en die tips hebben?
Ik luister eigenlijk constant Youtube muziek en dan is het ineens stil en zie ik dat alle browers gesloten zijn. Vaak maximaal 5, ik probeer het al binnen de perken te houden maar ook dat helpt niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Legale WIndows, de nieuwste, volledg up to date
- Legale Google Chrome, up to date
- Geen extensies in Chrome
Hardware: I7 10700k, 32 gig ddr4 werkgeheugen, MSI 3080 (Nu medium game pc)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1) Virus scan gedaan (niks gevonden)
2) Alle extensies maar verwijderd, had er meerdere in het verleden. O.a Youtube add skippers, en adds die ervoor zorgden dat ik geen reclame zag et/ pop up blockers
=========== Updates/ dingen zelf gedaan ================
17 juni 2024
1) Verse installatie van Google Chrome, alles ervan verwijderd en volledig opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen oplossing, daarna nog steeds crashes
2) Hardware versnellen uitgezet, helaas ook hierna nog crashes
3) Windows updates, alles updates gedaan, helaas nog steeds crashes
4) geswitch van account, helaas ook crashes
Hulp nodig: heb logging aan, maar waar kan ik de logs zien? ik heb iets van 15-20 mapjes uit mijn hoofd met info
21 juni:
helaas afgelopen dagen nog geen input/ reacties, ik doe later wel een topic kick. Google Chrome is immers een bekende internet app toch?
Mijn Google Chrome is helaas behoorlijk instabiel. Ik heb hier al enkele weken last van. Hij crasht drie tot vijf keer per dag. Mensen die dit herkennen en die tips hebben?
Ik luister eigenlijk constant Youtube muziek en dan is het ineens stil en zie ik dat alle browers gesloten zijn. Vaak maximaal 5, ik probeer het al binnen de perken te houden maar ook dat helpt niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Legale WIndows, de nieuwste, volledg up to date
- Legale Google Chrome, up to date
- Geen extensies in Chrome
Hardware: I7 10700k, 32 gig ddr4 werkgeheugen, MSI 3080 (Nu medium game pc)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1) Virus scan gedaan (niks gevonden)
2) Alle extensies maar verwijderd, had er meerdere in het verleden. O.a Youtube add skippers, en adds die ervoor zorgden dat ik geen reclame zag et/ pop up blockers
=========== Updates/ dingen zelf gedaan ================
17 juni 2024
1) Verse installatie van Google Chrome, alles ervan verwijderd en volledig opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen oplossing, daarna nog steeds crashes
2) Hardware versnellen uitgezet, helaas ook hierna nog crashes
3) Windows updates, alles updates gedaan, helaas nog steeds crashes
4) geswitch van account, helaas ook crashes
Hulp nodig: heb logging aan, maar waar kan ik de logs zien? ik heb iets van 15-20 mapjes uit mijn hoofd met info
21 juni:
helaas afgelopen dagen nog geen input/ reacties, ik doe later wel een topic kick. Google Chrome is immers een bekende internet app toch?
[ Voor 27% gewijzigd door MetalSonic op 21-06-2024 12:50 ]