Wij hebben op dit moment een Nissan Qashqai (2017) en een Ford Fiesta (2011), maar we zijn op zoek naar een auto met een grotere kofferbak dan de QQ.
We verwachten binnenkort onze tweede kleine en gaan regelmatig in het weekend naar ons vakantiehuis in Limburg, inclusief de benodigde spullen.
Nu twijfel ik enorm welke richting we op moeten gaan qua keuze, gezien het aanbod.
We hebben weinig eisen:
- Ruime kofferbak
- Trekhaak
We hebben een budget van 20-22k, en de Ford gaat er uit (verwacht daar zo'n 3-4k voor te ontvangen).
De volgende station wagons heb ik gezien, maar lastig om een vergelijking te maken:
Ford Focus
Kia Ceed
Seat Leon
Skoda Octavia
Toyota Corolla
Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie tips qua stationwagon?
We willen binnenkort een proefrit gaan maken, maar dan wil ik eerst mijn zoekveld verkleinen.
Hoor het graag, bedankt
We verwachten binnenkort onze tweede kleine en gaan regelmatig in het weekend naar ons vakantiehuis in Limburg, inclusief de benodigde spullen.
Nu twijfel ik enorm welke richting we op moeten gaan qua keuze, gezien het aanbod.
We hebben weinig eisen:
- Ruime kofferbak
- Trekhaak
We hebben een budget van 20-22k, en de Ford gaat er uit (verwacht daar zo'n 3-4k voor te ontvangen).
De volgende station wagons heb ik gezien, maar lastig om een vergelijking te maken:
Ford Focus
Kia Ceed
Seat Leon
Skoda Octavia
Toyota Corolla
Wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie tips qua stationwagon?
We willen binnenkort een proefrit gaan maken, maar dan wil ik eerst mijn zoekveld verkleinen.
Hoor het graag, bedankt