b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[/b]
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 Euro, maar dat is niet specifiek de maximum prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil dat de PC streamen aan kan, ik heb niet veel verstand van hoeveel extra vermogen dat kost.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen wensen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen behalve dat ik wel wil dat het alles zo'n beetje kan runnen, en er op wil kunnen streamen (geen hele intense games). Ook wil ik dat het future proof is, en over 6 jaar nog steeds nieuwere games op goede settings kan runnen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of deze build goed is, en of het zowat elke game zou kunnen runnen (geen 3D modeling of flight simulator), of het goed genoeg is om redelijk zware games te streamen, en of er verbeteringen mogelijk zijn.
CPU: uitvoering: AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed
Cooler: uitvoering: Noctua NH-U12S redux
Moederboord: uitvoering: ASRock B650M-HDV/M.2
Geheugen: https://www.alternate.nl/...XCaOxFYw39KYaAln-EALw_wcB
Opslag: 2x uitvoering: Verbatim Vi5000 2TB
Grafische Kaart: uitvoering: Gigabyte GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC 12G
Case: uitvoering: Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart
Power Supply: uitvoering: Thermaltake Toughpower GF3 - 850W Zwart
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 Euro, maar dat is niet specifiek de maximum prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil dat de PC streamen aan kan, ik heb niet veel verstand van hoeveel extra vermogen dat kost.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen wensen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke wensen behalve dat ik wel wil dat het alles zo'n beetje kan runnen, en er op wil kunnen streamen (geen hele intense games). Ook wil ik dat het future proof is, en over 6 jaar nog steeds nieuwere games op goede settings kan runnen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of deze build goed is, en of het zowat elke game zou kunnen runnen (geen 3D modeling of flight simulator), of het goed genoeg is om redelijk zware games te streamen, en of er verbeteringen mogelijk zijn.
CPU: uitvoering: AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed
Cooler: uitvoering: Noctua NH-U12S redux
Moederboord: uitvoering: ASRock B650M-HDV/M.2
Geheugen: https://www.alternate.nl/...XCaOxFYw39KYaAln-EALw_wcB
Opslag: 2x uitvoering: Verbatim Vi5000 2TB
Grafische Kaart: uitvoering: Gigabyte GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC 12G
Case: uitvoering: Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart
Power Supply: uitvoering: Thermaltake Toughpower GF3 - 850W Zwart