Kan iemand mij vertellen hoeveel techpost ik heb, of anders vertellen welke fora dit zijn. Ik post namelijk ook wel eens in Internet en telefonie.
Verwijderd
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/27233]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/27233[/url]
tel maar... veeeeeeeels te weinig zoals ik het zie. En verder : [topic=192344/1/50]
tel maar... veeeeeeeels te weinig zoals ik het zie. En verder : [topic=192344/1/50]
Je zal zo rond de 100 zitten (I used the search)
SG, W&L, SU, LA en MF zijn de NIET-tech fora. De anderen wel
SG, W&L, SU, LA en MF zijn de NIET-tech fora. De anderen wel
Verwijderd
maar dat kan je toch niet goed searchen ? want als je meerkeer in 1 topic post dan telt de search dat maar als 1 keer.
Klopt, ik heb alleen de search tot mijn beschikking. Niet alle mods kunnen dit (meer) exact nazoeken.Op maandag 10 september 2001 15:19 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
maar dat kan je toch niet goed searchen ? want als je meerkeer in 1 topic post dan telt de search dat maar als 1 keer.
Verwijderd
ik heb t ook al heel vaak gevraagd of iemand wilt kijken. dan maar via search gedaan. zit op de 80 ofzo geloof ik.
Ik heb er al 403 (nu 404 of meer) keer iets gepost, 12 per dag. Maar dan moet ik dus nog een maand wachten? OKe, ik heb er geen moeite mee maar even om te checken...
En is het geen idee dat iemand na 12 maanden deel te nemen aan GoT en minimaal 3 posts per dag dat je dan ook het beheer hebt om je topic te sluiten? Of haal ik weer ouwe koeien uit de sloot...(ik vind dit wél een goed idee)
En is het geen idee dat iemand na 12 maanden deel te nemen aan GoT en minimaal 3 posts per dag dat je dan ook het beheer hebt om je topic te sluiten? Of haal ik weer ouwe koeien uit de sloot...(ik vind dit wél een goed idee)
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Dat werkt volgens mij niet, Nu is het zo dat er een (relatief) klein groepje moderators zijn, en dan krijg je ineens honderden (of meer) mensen die slotjes kunnen plaatsen, en dan denk ik dat er een grote slotjesregen komt.Op maandag 10 september 2001 19:43 schreef laupro het volgende:
Hoe spijtig het ook is, wij "usertjes" kunnen niet omgaan met zoveel verantwoording.
Verwijderd
Je moet 60 dagen geregistreerd zijn, je registratie datum kun je zien in je profileOp maandag 10 september 2001 19:43 schreef laupro het volgende:
Ik heb er al 403 (nu 404 of meer) keer iets gepost, 12 per dag. Maar dan moet ik dus nog een maand wachten? OKe, ik heb er geen moeite mee maar even om te checken...
Jij moet dus idd nog iets minder dan een maand.
Wordt een chaos waar je u tegen zegt.(ik vind dit wél een goed idee)
Op zich is er modkracht genoeg momenteel, dus dat lijkt me sowieso niet noodzakelijk
Daar heb je alle kans van. Als er nu iets is waarvan je denkt "tja...", dan kan je dat melden in [forum=26].Op maandag 10 september 2001 19:56 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Wordt een chaos waar je u tegen zegt.
Op zich is er modkracht genoeg momenteel, dus dat lijkt me sowieso niet noodzakelijk
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als je al een jaar twekaer bent met 3 tot 4 post per dag dan ben je toch wel fanatiek bezig??? Dan heb je toch ook wel de verantwoording???
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Joh zelfs als je al 2 jaar hier zit en je andere user heeft bijnagelijk aantal posts en je hebt met deze username ook in tech gepost (way over 150)...het boeit nietOp maandag 10 september 2001 21:06 schreef laupro het volgende:
Als je al een jaar twekaer bent met 3 tot 4 post per dag dan ben je toch wel fanatiek bezig??? Dan heb je toch ook wel de verantwoording???
150 techposts anders heb je pech. Of je moet Femme
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Kom op hoor, ik verval in herhaling nu, je hebt meer dan 2000 posts met deze user en nog geen 150 techposts... dat geeft toch wel wat aan of niet?Op maandag 10 september 2001 21:15 schreef Capoeirist het volgende:
Joh zelfs als je al 2 jaar hier zit en je andere user heeft bijnagelijk aantal posts en je hebt met deze username ook in tech gepost (way over 150)...het boeit niet
Je had met normaal posten (dwz, redelijk wat tech) al lang en breed HK access gehad.
Dat heb je niet gedaan.
Okee, maar dan moet je niet bij elke gelegenheid eventjes op deze manier gaan huilen dat je geen HK toegang hebt.
Mwoah, ik denk niet dat hij aan het "huilen" is, ik denk dat hij gewoon duidelijk maakt dat er voor niemand uitzonderingen worden gemaakt.Op maandag 10 september 2001 21:41 schreef johnny appleseed een verhaaltje:
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1