Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel aangeeft ben ik van plan om VR games gaan spelen. Met name Half Life : Alex wil ik ga spelen. De VR bril die ik ga gebruiken is de PSVR2.
Verder speel ik alleen oude spellen (Elder Scrolls IV : Oblivion, Battlefield 2) op 1080p. De upgrade is dus voornamelijk om Half Life : Alex in volle glorie te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag zo ongeveer 600 euro gaan kosten. Ik verwacht dat ik voornamelijk tweede handse producten zal gaan aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem zal ik behouden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik de GPU en CPU zou gaan moeten upgraden. Ik dacht zo aan de volgende producten :
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag ontvang ik feedback op de upgrade. Is het überhaupt benodigd om te upgraden? Volstaat een 4060 ook?
Zoals de titel aangeeft ben ik van plan om VR games gaan spelen. Met name Half Life : Alex wil ik ga spelen. De VR bril die ik ga gebruiken is de PSVR2.
Verder speel ik alleen oude spellen (Elder Scrolls IV : Oblivion, Battlefield 2) op 1080p. De upgrade is dus voornamelijk om Half Life : Alex in volle glorie te spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag zo ongeveer 600 euro gaan kosten. Ik verwacht dat ik voornamelijk tweede handse producten zal gaan aanschaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem zal ik behouden.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 290,43 | € 290,43 |
1 | Moederborden | MSI B450-A PRO | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X | € 940,- | € 940,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 69,88 | € 69,88 |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool II Mesh Performance | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 39,99 | € 39,99 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 51,56 | € 51,56 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.391,86 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik de GPU en CPU zou gaan moeten upgraden. Ik dacht zo aan de volgende producten :
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3800X Boxed | € 149,- | € 149,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4060 Ti Gaming X 16G | € 513,- | € 513,- |
Totaal | € 662,- |
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag ontvang ik feedback op de upgrade. Is het überhaupt benodigd om te upgraden? Volstaat een 4060 ook?
Twitch.tv/coelijoeli