Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:35
Ik heb uit mijn studenten(huis) tijd goede/nostalgische herinneringen aan avonden lang in een groep Burnout 3: takedown spelen op de originele Xbox.
Dat apparaat heb ik al lang niet meer en het spel ook niet. Toch lijkt het me wel leuk om dat weer eens te doen, for old times sake :)

Echter: ik heb geen Xbox, en geen Playstation of any kind. Ik heb een laptop en een Nintendo Switch. Het spel zelf zal ik vast wel van Marktplaats oid kunnen halen voor een habbekrats, maar een originele Xbox is toch al gauw een 80 euro. Dat is een tikkie duur voor een paar uurtjes nostalgische fun. :P

Iemand tips hoe ik dit eventueel op de Switch of een laptop (met een simpele emulator?) voor elkaar kan boksen? :)

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Even alvast een waarschuwing vooraf. Linken naar, en hinten naar niet-illegale oplossing(en) willen we niet zien. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjolk
Dat was ook niet mijn intentie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zie zowel bij Xemu als bij PCSX2 dat het speelbaar moet zijn via die emulatoren. Dus dat kan je in ieder geval proberen. De rest van de files en instellingen om het werkbaar te krijgen moet je zelf zoeken en dat ziet er niet uit als raketwetenschap.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Ok dat wordt voor het eerst dat ik daar in zou duiken dus ga eens kijken wat ik daarvan aan tutorials kan vinden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• VW-Arjan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 16:36

VW-Arjan

★★★★★

BM schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 15:29:
Even alvast een waarschuwing vooraf. Linken naar, en hinten naar niet-illegale oplossing(en) willen we niet zien. :)
Naar wel illegale oplossingen is toegestaan dan? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
VW-Arjan schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:26:
[...]

Naar wel illegale oplossingen is toegestaan dan? ;-)
Je snapt me wel, toch? :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:28
Heel erg vet spel! Vroeger als in 20 jaar geleden ooit een Xbox classic + Burnout 3 gekocht voor 150 euro :+ . Dat wilde ik natuurlijk ook op mijn steamdeck spelen anno 2024. Het spel heeft de tand des tijds goed overleefd, en het speelt heerlijk weg op de SD. Wel speel ik de PS2-versie in PCSX2: die draait heel veel soepeler in mijn beleving dan de Xbox-versie met XEMU: Net iets teveel inputlag daarmee.

Helemaal offtopic, maar: op YT (YouTube: RenderWare: The Engine that Powered an Era | Retrohistories) staat een filmpje over de door Criterion zelf gebouwde engine (RenderWare) waar de Burnout-franchise (tot 4/Revenge meen ik) op is gebouwd. Het heeft wat weg van een uit de hand gelopen techdemo ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Charles Nasi op 12-06-2024 10:30 ]

Pagina: 1