Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn onder andere COD Warzone, Star Citizen, Baldur's Gate, The Finals, Dead by Daylight maar ook RTS en World of Warcraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
De videokaart en voeding zijn reeds in mijn bezit (deze vallen buiten de kosten) ik wil niet meer dan €2000 uitgeven maar ik wil zeker niet bezuinigen op de kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn videokaart en mijn voeding mee uit mijn vorige systeem ( deze blijven dus buiten het budget)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn vriend (de Pc bouwer) wil eigenlijk dat een intel pc samen stel, ik denk zelf dat dit niet beter is voor het gamen. Hij gunt me wel een AMD maar is niet overtuigd. Hier op het forum is het vooral AMD dat de klok slaat. (Heb wel zonnepanelen dus stroom verbruik is geen issue)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooie zwarte PC zonder RGB, met de juiste onderdelen.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Feedback, zelf wil ik graag 64 gb geheugen, optimale keuze voor ram geheugen bij mijn processor.
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 144Hz kan gamen. De games die ik speel zijn onder andere COD Warzone, Star Citizen, Baldur's Gate, The Finals, Dead by Daylight maar ook RTS en World of Warcraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
De videokaart en voeding zijn reeds in mijn bezit (deze vallen buiten de kosten) ik wil niet meer dan €2000 uitgeven maar ik wil zeker niet bezuinigen op de kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn videokaart en mijn voeding mee uit mijn vorige systeem ( deze blijven dus buiten het budget)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI | € 267,- | € 267,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Ti SUPRIM X 12G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 142,- | € 142,- |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken 280 Zwart | € 155,94 | € 155,94 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo F5-6000J3040G32GX2-TZ5N | € 237,90 | € 237,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W | € 229,50 | € 229,50 |
| 1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 4TB | € 299,- | € 299,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.670,34 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn vriend (de Pc bouwer) wil eigenlijk dat een intel pc samen stel, ik denk zelf dat dit niet beter is voor het gamen. Hij gunt me wel een AMD maar is niet overtuigd. Hier op het forum is het vooral AMD dat de klok slaat. (Heb wel zonnepanelen dus stroom verbruik is geen issue)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooie zwarte PC zonder RGB, met de juiste onderdelen.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Feedback, zelf wil ik graag 64 gb geheugen, optimale keuze voor ram geheugen bij mijn processor.
[ Voor 4% gewijzigd door Gnuxy op 05-06-2024 13:13 ]