:strip_exif()/f/image/Mrexq1xxsG1tEboaF14xh7Qq.jpg?f=fotoalbum_large)
https://store.steampowered.com/app/2646460/Soulmask
Prijs: €30
Reviews: 79% positief (moment van schrijven)
Soulmask is een survival game waarbij je een eigen tribe moet opbouwen. Het is één mix van Conan Exiles, Ark en Palworld.
Het spel is te spelen in solo, co-op en multi-player in zowel PvE en PvP. Je kunt net als Conan Exiles je eigen AI gestuurde metgezellen hebben. Je kunt ze verschillende taken geven zoals vechten, craften, materialen verzamelen en je tribe onderhouden. Je kunt een volledige geautomatiseerde tribe opbouwen, waarbij je metgezellen resources verzamelen en je gebouw onderhouden ala Palworld.
De personage die jij speelt heeft een speciale masker. Je kunt tientallen krachten voor deze masker unlocken. Via dit masker kan je ook de controlle overnemen van een metgezel. Met andere woorden, je bent niet gelimiteerd om met één enkele personage te spelen.
Het spel is in early access sinds 31 mei 2024. Grafisch ziet het goed uit, en kwa bugs ben ik nog niet veel tegengekomen. Hou je van survival games zoals Conan Exiles, Ark en Palworld, dan zou dit spel nog iets voor je kunnen zijn.
Ik heb het gisteren gekocht en heb ongeveer 7,5 uur erop zitten en moet eerlijk bekennen dat ik zéér onder de indruk ben. Voelt goed aan, weinig bugs en de performance is niet slecht.
[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 04-06-2024 09:18 ]