Wat te doen met dit raam in de badkamer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 09:23
Geachte klussers,

Momenteel hebben wij een raam in de badkamer met een raam waar de houten constructie eromheen rot is van onder in de hoekjes door het vele vocht. De omhulsel waar het raam zelf inzit is dan wel van kunststof.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4MaFSx5yCy-Kas64n-TWHICVsF0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6FXHXI2UMb480EtlYvrpkMgY.jpg?f=fotoalbum_large

Nu vroeg ik mij af wat de beste oplossing is? Een beetje context is wel dat het plan is om het huis begin volgend jaar te koop te zetten. Dus is een heel nieuw raam erin zetten (met ventilatierooster) nog de moeite? Of is er een andere oplossing om dit houtrot weg te werken.

Want ga je van het hele nieuwe raam erin nog iets terugzien in de verkoopprijs van het huis? Hadden 1 offerte binnen en dan koste het raam + kozijn + plaatsen + afvoeren van het oude ongeveer 3200 euro en vond dat nogal aan de prijs voor mijn gevoel. Dan steek ik dat geld liever in het nieuwe huis begin volgend jaar.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grutte Pier
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 13:27
Volgens mij is dit alleen de kozijn afwerking, dus zo los te wrikken en te vervangen. Ben je handig zou ik zeggen loshalen en vervangen.

Minder arbeidsintensief is goed laten drogen en opnieuw schilderen + kitten. Ideaal? Zeker niet maar het oogt eerst beter dan de zwarte schimmel :)

3200,- zou ik absoluut niet in je "oude" woning steken....