Verwijderd

Topicstarter
Hee people!
Ik ben erg van plan om zo'n klein digitaal camera/webcam/viodeorecorder te kopen zoals zo'n pencam [http://www.pencam.nl] Alleen nou heb ik vernomen dat er meerdere soorten/merken zijn, en nou zou ik graag van jullie willen horen wat jullie aanraden en of jullie daar ervaringen mee hebben enzo..
In principe wil ik dat ding gaan gebruiken als digitale camera voor plaatjes op i-net te zetten en/of te mailen, dus het hoeft geen super-afdruk kwaliteit te zijn. verder wil ik em ook wel als webcam kunnen gebruiken.
Duzz, iemand ideeen/ervaringen??

edit:

Hij mag trouwens zo'n 200/250 gulden kosten [100 Euro B-)]

Verwijderd

Ik heb dezelfde, alleen van een ander merk. Dat ding is echt onder 10 vereschillende merken uitgebracht. Hij is op zich wel grappig, maar gebruikt veel stroom (2 dunne penlites in anderhalve week) en van de beeldkwaliteit moet je ook neit al te veel verwachten maar verder issie wel ok. Je mot ook altijd zorgen dat je genoeg licht hebt want anders maakt ie geen foto.
Nog een opmerking over de film-functie, deze is hetzelfde als 20 of 80 foto's achter mekaar maken dus op zich is dat neit echt wat. Je kunt hem wle op de comp aansluiten, dan maaktie gewone filmpjes.
Je mot ook is verder kijken want volgens mij issie bij de kijkshop veeeeeel goedkoper.

Veel plezier ermee :)

Verwijderd

Hijs trouwens ook door trust uitgebracht, als de spycam/pencam zoiets. Op die site stat er ook wel veel over. :)

Verwijderd

[topic=207700/1/25]

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb hem zelf van Trust, ik vond het toen een geinig dingetje en heb er ook best wat aan gehad, kwaliteit van de foto's moet je niet teveel verwachten.

Je kunt hem trouwens wel goedkoper krijgen dan 199.- hoor, die van mij was toendertijd 170 gulden volgens mij.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik wil er dan wel ook echt wat aan hebben hoor!
Ik wil hem voornamelijk voor foto's op website's en/of email gebruiken en daar heb ik toch niet zo'n hele goede kwaliteit voor nodig?? (heb ik geen verstand van..) Ja en hij moet wel een beetje webcam zijn.
Maar welk merk/type raden jullie me dan aan??

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Voor een website is het echt minimaal...

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Als je mooie foto's wil hebben mot je gewoon een ixus kopen. Die heeft loei goeie kwaliteit. Je kunt er alleen geen filmpjes mee maken.

Verwijderd

Topicstarter
En trouwens, weet iemand ook nog te zeggen waar ik die online kan bestellen??
Ik geloof dat zo'n trust wel aardig is trouwens..

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Op maandag 10 september 2001 20:42 schreef WebMasterMike het volgende:
En trouwens, weet iemand ook nog te zeggen waar ik die online kan bestellen??
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/27
Ik geloof dat zo'n trust wel aardig is trouwens..
Er zit niet veel verschil in die dingen zover ik weet. Het verschil zit em in de eventuele service en software die erbij zit...

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, bij die pricewatch kan ik niet zien wat klein is en wat niet..
Pagina: 1