Ik zoek een?
Nieuwe high end smartphone ter vervanging van mijn Oneplus 10 pro[
Wat is je budget?
Niet een specifiek budget, zo te zien zitten de meeste rond de 1000 euro, maar als een uitschieter het waard is kan dat ook.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tsja waar gebruiken we hem voor: van alles
hoofdzakelijk dagelijks gebruik, af en toe een game. en foto's maken.
Zeker dit laatste is belangrijk voor mij, ook extra nu omdat er een kleine op komst is.
Mijn verhaal:
Ik heb dus nu 2 jaartjes de Oneplus 10 pro, echter is hier alles mee fout gegaan wat maar kan.
In het begin constant crashes, veel contact uiteindelijk nieuw mobo gekregen, niet de beste start maar kan.
Alleen met iedere update is de batterij echt rampzalig geworden, sommige erger dan andere, maar zelfs nu met de laatste versie er op haal ik het gewoon niet een volle dag.
As we speak zit ik op 35% met 2 uur en 20 min SOT.
Voor mijn werk reis ik regelmatig, en weg van huis merk ik dat ik constant moet opletten dat ik mijn telefoon oplaad (redder hierbij is wel het snelle laden van de oneplus), maar hier ben ik dus helemaal klaar mee.
Wat heb je zelf al gevonden?
uiteraard de BBG bekeken en veel gegoogled; mijn selectie hieruit is:
- S24 ultra
- S24 plus
- Oneplus 12
- Pixel 8 pro
Echter heb ik bij geen van alle het idee: JA dit is hem voor mij:
S24 ultra: gekeken in de winkel en vind hem eigenlijk net te groot, en die vierkante hoeken zijn niet voor mij weggelegd.
S24 plus: mooi formaat, ziet er goed uit. Maar waarom in godsnaam die exynos processor? Voelt gewoon stom tov de SD in de US. In veel real world vergelijkingen is hij echt ondergeschikt aan de SD, zeker op 4/5G.
Oneplus 12: Ziet er goed uit, afgeronde randen ben ik wel een beetje klaar mee maar kan er mee leven, Echter heeft oneplus zijn naam voor mij redelijk beschadigd met de Oneplus 10 pro.
Pixel 8 pro: lijkt me in alle opzichte geweldig, op de batterij duur na (eigenlijk dus weer zelfde reden als de S24 plus.
Nu zit ik zelf te denken aan de volgende dingen en ben benieuwd naar jullie meningen:
1) De oneplus 12 halen en hopen dat de geschiedenis zich niet herhaalt.
2) S24 plus halen en de SOC accepteren
3) S24 plus importeren/kopen in US
4) wachten op Pixel 9 pro, hopend op betere batterij duur?
overdrijf ik nu met de SOC in de S24 of Pixel 8 pro, of is dit wel gegrond?
Ben benieuwd hoe jullie hier naar kijken.
PS. ik ben niet geïnteresseerd in reacties: je hebt geen high end nodig. Bottom line is ook gewoon dat ik het leuk vind om een high end te hebben, ben en blijf nu eenmaal een nerd.
Nieuwe high end smartphone ter vervanging van mijn Oneplus 10 pro[
Wat is je budget?
Niet een specifiek budget, zo te zien zitten de meeste rond de 1000 euro, maar als een uitschieter het waard is kan dat ook.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tsja waar gebruiken we hem voor: van alles
hoofdzakelijk dagelijks gebruik, af en toe een game. en foto's maken.
Zeker dit laatste is belangrijk voor mij, ook extra nu omdat er een kleine op komst is.
Mijn verhaal:
Ik heb dus nu 2 jaartjes de Oneplus 10 pro, echter is hier alles mee fout gegaan wat maar kan.
In het begin constant crashes, veel contact uiteindelijk nieuw mobo gekregen, niet de beste start maar kan.
Alleen met iedere update is de batterij echt rampzalig geworden, sommige erger dan andere, maar zelfs nu met de laatste versie er op haal ik het gewoon niet een volle dag.
As we speak zit ik op 35% met 2 uur en 20 min SOT.
Voor mijn werk reis ik regelmatig, en weg van huis merk ik dat ik constant moet opletten dat ik mijn telefoon oplaad (redder hierbij is wel het snelle laden van de oneplus), maar hier ben ik dus helemaal klaar mee.
Wat heb je zelf al gevonden?
uiteraard de BBG bekeken en veel gegoogled; mijn selectie hieruit is:
- S24 ultra
- S24 plus
- Oneplus 12
- Pixel 8 pro
Echter heb ik bij geen van alle het idee: JA dit is hem voor mij:
S24 ultra: gekeken in de winkel en vind hem eigenlijk net te groot, en die vierkante hoeken zijn niet voor mij weggelegd.
S24 plus: mooi formaat, ziet er goed uit. Maar waarom in godsnaam die exynos processor? Voelt gewoon stom tov de SD in de US. In veel real world vergelijkingen is hij echt ondergeschikt aan de SD, zeker op 4/5G.
Oneplus 12: Ziet er goed uit, afgeronde randen ben ik wel een beetje klaar mee maar kan er mee leven, Echter heeft oneplus zijn naam voor mij redelijk beschadigd met de Oneplus 10 pro.
Pixel 8 pro: lijkt me in alle opzichte geweldig, op de batterij duur na (eigenlijk dus weer zelfde reden als de S24 plus.
Nu zit ik zelf te denken aan de volgende dingen en ben benieuwd naar jullie meningen:
1) De oneplus 12 halen en hopen dat de geschiedenis zich niet herhaalt.
2) S24 plus halen en de SOC accepteren
3) S24 plus importeren/kopen in US
4) wachten op Pixel 9 pro, hopend op betere batterij duur?
overdrijf ik nu met de SOC in de S24 of Pixel 8 pro, of is dit wel gegrond?
Ben benieuwd hoe jullie hier naar kijken.
PS. ik ben niet geïnteresseerd in reacties: je hebt geen high end nodig. Bottom line is ook gewoon dat ik het leuk vind om een high end te hebben, ben en blijf nu eenmaal een nerd.