Philips tv blijft herstarten na software-update

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stencok
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-10-2024
Goedemiddag, sinds gisteren ervaar ik een vervelend probleem: mijn Philips 65PUS8204/12 blijft na een software-update opnieuw opstarten. Wat je ook doet, na een aantal seconden verschijnt weer het Philips logo. Ik kan sporadisch van net wisselen (heb wel gewoon beeld en geluid), maar de tv reageert maar heel af en toe op een commando.

Wat ik al heb gedaan:
- Alle randapparatuur verwijderd
- de aan/uit-knop ingedrukt houden
- de tv minuten van het stroom gehad (stekker uit stopcontact)
- geprobeerd in de instellingen te komen, maar daar kom ik niet.
- volume omlaag en kanaal omlaag toets op afstandsbediening ingedrukt gehouden

Helaas heeft niets effect. Het lijkt op een softwarefout door de update, waarna hij vastloopt en elke keer zelf gaat herstarten. Iemand bekend hiermee? Heb de tv pas vier jaar, erg tevreden en nooit iets mee gehad.

Met vriendelijke groet,
Sten

Beste antwoord (via rens-br op 11-06-2024 12:07)

• stencok
Na hulp van de helpdesk is het gelukt. Stekker uit stopcontact. Joystick (aan/uitknop) naar je toe halen, stekker er weer in en joystick loslaten als je beeld krijgt. Dan stelt tv zich opnieuw in. Dank voor reacties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:40
Je hebt een aantal dingen gedaan, maar heb je deze combi ook geprobeerd?

Houd de aan/uit-knop 30 seconden ingedrukt nadat de stekker uit het stopcontact is gehaald. Wacht ongeveer 1 á 2 minuten. Stop de stekker van uw televisie terug in het stopcontact.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stencok
Ja, vergeten erbij te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beeldbuisje
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-06 20:42
https://toengel.net/philipsblog/firmware-archiv/

Download hier bij de passende modelreeks de recentste "upgrade_loader" die je kan vinden. Op FAT32 stick, als het bestand te groot is voor FAT32 exFAT. Lege stick natuurlijk.
stekker uit stopcontact, stick in tv, stekker erin, er gaat in een kadertje "software upgrade in progress"op komen. Kan een half uur duren, maar laten doen tot hij herstart. Alles is er dan af en wellicht ook gedowngrade naar de versie die voor die upgrade loader staat. Maar dan is hij toch al uit die bootloop.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• stencok
Na hulp van de helpdesk is het gelukt. Stekker uit stopcontact. Joystick (aan/uitknop) naar je toe halen, stekker er weer in en joystick loslaten als je beeld krijgt. Dan stelt tv zich opnieuw in. Dank voor reacties.