[PC] Bodycam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
PC- Game: BODYCAM - (STEAM) `ultra-realistic multiplayer FPS
Afbeeldingslocatie: https://shared.akamai.steamstatic.com/store_item_assets/steam/apps/2406770/header.jpg

Reissad Studio - https://reissad.com/
Unreal Engine 5
Uitgavedatum - 11:00 PM UTC June 7 (Early Access - `Steam)
https://store.steampowered.com/app/2406770/Bodycam/
Game Modes
  • Deathmatch (up to 10 players),
  • Team Deathmatch (5vs5)
  • Competitive Body Bomb mode (5vs5)
  • Toekomst meer.
Officiële Trailer *Let op: Volume!

Nog geen eerder Topic van gezien op Tweakers,

*Geroepen (mede-auteur) om de 1e post aan te passen stuur DM. Post zal aangevuld worden loop der tijd.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wertha
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 10-09 10:43

Wertha

Te midden van het moeras

Dit kan nog wel eens hele heftige gameplay worden. Even volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
@Wertha
FPS shooter door middel van bodycam.
1e Closed test al tijdje geleden geweest
2e Closed stress test eindigt vanavond.
Zijn al veel beelden van te vinden op youtube.

Voor mij lijkt het net een mix tussen counterstrike en tarkov.
Vraag mij wel af of je niet misselijk wordt van de extreem bewegende beelden.

Iemand toevallig toegang tot de gesloten stress test?

*Full Gameplay (No commentary)

[ Voor 20% gewijzigd door PatRamon op 02-06-2024 16:14 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wertha
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 10-09 10:43

Wertha

Te midden van het moeras

PatRamon schreef op zondag 2 juni 2024 @ 11:45:
@Wertha
FPS shooter door middel van bodycam.
1e Closed test al tijdje geleden geweest
2e Closed stress test eindigt vanavond.
Zijn al veel beelden van te vinden op youtube.

Voor mij lijkt het net een mix tussen counterstrike en tarkov.
Vraag mij wel af of je niet misselijk wordt van de extreem bewegende beelden.

Iemand toevallig toegang tot de gesloten stress test?

[YouTube: Bodycam | Early Access Game | Play test | Full Gameplay (No commentary) #bodycam #fps #immersive]
*Full Gameplay (No commentary)
Ik denk bij het zien van deze beelden ook aan Insurgency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Wertha schreef op zondag 2 juni 2024 @ 19:10:
[...]
Ik denk bij het zien van deze beelden ook aan Insurgency.
Ken dat spel niet 123, even gameplay video van bekeken en ziet er ook netjes uit.
Enigste verschil is met deze game is dat de camera ergens anders zit.
Ofwel jou beeld is al een "Bodycam" zoals de titel

Krijg je dit effect dus zoals in de game en real life.

//////////
It's once again time to you thank you all for participating in this playtest session!

The hype around Bodycam this weekend was incredible; 400.000+ requests and a peak of more than 50.000+ viewers on Twitch (over 500.000+ total during the weekend).
Prijs is net ook bekend gemaakt: €27,65 (Ex tax vermoedelijk)
*Staat ook ergens bij dat de Early prijs en release kunnen verschillen, Bron hun discord zelf bij joinen.
Discord:
Bodycam will release on Steam on zaterdag 8 juni 2024 01:00 for the price of 29.99 $US

[ Voor 77% gewijzigd door PatRamon op 02-06-2024 19:34 ]

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Het is ook een jong team die Bodycam ontwikkeld. De ontwikkelaars zijn tussen 18 en 21 jaar oud en komen uit Frankrijk. Sommige zijn zelfs nog in opleiding.

De laatste test is vandaag om 19:00 afgelopen. Ik heb helaas geen access gekregen want ik wist het veel te laat, en heb me ook pas opgegeven toen de beta bijna voorbij was.

Wat ik wel van andere heb begrepen, is dat de test van dit weekend maar twee gamemodes bevat.

[ Voor 21% gewijzigd door Toonen1988 op 02-06-2024 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand al gespeeld? Zie dat de reviews niet super zijn door technische problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:09
Ik ben er nieuwsgierig na maar ik wacht even af. De mixed reviews geven mij vooral beeld dat er potentie inzit maar toch eerst nog werk aan de winkel… ik kijk of er over 2 weken een ander trend is in de reviews en anders uurtje spelen en refund aanvragen als t mij niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Okasha schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 12:11:
Iemand al gespeeld? Zie dat de reviews niet super zijn door technische problemen..
Vanmiddag een uurtje gespeeld, erg vet, maar performance wise moet ik wel wat inleveren. Ik heb een Ryzen 5 3600 met een Radeon RX 6650XT en een 1440p-scherm, maar alles hoger dan 1080p is niet echt fijn te spelen. Het ziet er echt waanzinnig vet uit :)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Speelt lekker weg, uurtje of 7 erin zitten. Enige frustratie is het zijn p2p servers zonder host migration. Dus eenmaal de host ragequit of wat dan ook sta je weer in het main menu. Volgens de roadmap komen er dit jaar nog wel wat meer maps uit en updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Laatst online: 13:42
29,98€ is het game niet waard :) leuk idee slecht gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Bodycam heeft een "unieke" look maar under the hood is het gewoon een standaard shooter, niks speciaals. Er is gewoon een filter over heen gegooid, de perspectief vanuit de borst/shouder hoogte alsof je door een bodycam kijkt met wat meer "sway" in de animaties.

Ik heb het spel gerefund, was leuk voor een aantal potjes maar dan heb ik iets van "ehh, heb er al genoeg van", Leuk idee maar de uitwerking is inderdaad aan de slechte kant.

Ik had ooit een video gevonden hoe dit soort filters werken en hoe je het een "realistische" look kan geven. Helaas kan ik de video niet meer vinden.

Er komen nu best wel veel games uit met dit soort filters.

Je hebt ook nog de welbekende The Complex game.

EDIT: Heb de video gevonden! Het is vrij makkelijke techniek.

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 11-06-2024 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:50
Hopelijk komt deze ook naar de playstation, dit ziet er wel vet uit zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Toonen1988 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:12:
Bodycam heeft een "unieke" look maar under the hood is het gewoon een standaard shooter, niks speciaals. Er is gewoon een filter over heen gegooid, de perspectief vanuit de borst/shouder hoogte alsof je door een bodycam kijkt met wat meer "sway" in de animaties.

Ik heb het spel gerefund, was leuk voor een aantal potjes maar dan heb ik iets van "ehh, heb er al genoeg van", Leuk idee maar de uitwerking is inderdaad aan de slechte kant.

Ik had ooit een video gevonden hoe dit soort filters werken en hoe je het een "realistische" look kan geven. Helaas kan ik de video niet meer vinden.

Er komen nu best wel veel games uit met dit soort filters.

[YouTube: Silent Breath - Official Gameplay Reveal Trailer]

Je hebt ook nog de welbekende The Complex game.

[YouTube: [PC 4K] The Complex : Expedition - Full Gameplay]

EDIT: Heb de video gevonden! Het is vrij makkelijke techniek.
[YouTube: The rise of low-fidelity REALISM | Video Essay]
Het is gewoon snel en slim er op inspelen, zelfde als het "Battle Royale" concept van aantal jaar geleden.
De 1 voert het prima uit en de andere 5 maken er een zooitje van.

Zelf nog geen tijd en mogelijkheid gehad om hem te testen, maar gezien de reacties van vele is het beter om even te wachten.
Vermeen maar 3 maps, tja 5uur plezier en af en toe tussendoor vindt ik nu nog even zonde.
Wacht even af hoe de Dev. gaan handelen met de eerste 2 updates (Of ze het waar kunnen maken)
MrOsman schreef op zondag 9 juni 2024 @ 17:45:
29,98€ is het game niet waard :) leuk idee slecht gemaakt.
Leuk concept wat overal toepasbaar is maar nog niet de volle aandacht heeft, Je geeft aan slecht gemaakt?
Wat bedoel je hier mee... Gewoon droppen bij een gebouw en elkaar afknallen kan toch niet veel fout aan gaan?
Betreft wel early dus fouten zitten er in....

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
PatRamon schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:01:
[...]

Het is gewoon snel en slim er op inspelen, zelfde als het "Battle Royale" concept van aantal jaar geleden.
De 1 voert het prima uit en de andere 5 maken er een zooitje van.

Zelf nog geen tijd en mogelijkheid gehad om hem te testen, maar gezien de reacties van vele is het beter om even te wachten.
Vermeen maar 3 maps, tja 5uur plezier en af en toe tussendoor vindt ik nu nog even zonde.
Wacht even af hoe de Dev. gaan handelen met de eerste 2 updates (Of ze het waar kunnen maken)
Klopt, deze franse jongens hebben er goed op ingespeeld en op het juiste moment uitgebracht. Zover ik het heb begrepen zijn sommige nog zelfs in opleiding. De oudste ontwikkelaar van Bodycam zou 21 of 22 jaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
Toonen1988 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 18:24:
[...]

Klopt, deze franse jongens hebben er goed op ingespeeld en op het juiste moment uitgebracht. Zover ik het heb begrepen zijn sommige nog zelfs in opleiding. De oudste ontwikkelaar van Bodycam zou 21 of 22 jaar zijn.
Wie of wat de game ontwikkeld maakt deze tijd niet echt meer uit.
Vroeger had je Mods voor games op id Tech 3 engine bv. en deze waren gemaakt door oudere of jongeren en werden tientallen meer gespeeld of toegevoegd aan de originele game om online ervaring te verbeteren.

Ofwel als iemand een spel maakt met alle gratis plugins en zo een perfecte shooter neerzet = prima.
Maar komt het volgende puntje het handhaven van cheaters... is dit uitbesteed aan die jongere garde of heb je hier de grotere spelers voor nodig op de markt.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bodycam is volgens mij al even uit, vorig jaar leek er een redelijke 'hype' over deze game te zijn.

inmiddels (half)jaar verder; hoe staat het er nu mee? nodige streams/video gezien, lijkt me best aardige knaller.

maar gebrek aan content/discussie hier op forum doet mij vermoeden dat het niet zo rozekleurig is

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1