Welk bedrijf kan ik vragen een PC te bouwen volgens BBG

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwanikken
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik zou een gaming-PC willen laten bouwen volgens de specificaties van de BBG voor de 1140p van Tweakers, weet iemand een bedrijf dat dat zou kunnen doen? Ik zie dat de standaard gaming-PC's bij de bekende winkelketens én duurder zijn én dan vaak nog mindere specs hebben dan in de BBG.

Wie heeft er een tip, liefst in Noord-Holland? Alvast hartelijk dank!
groeten Roeland

specs: Best Buy Guide: De beste 1440p-game-pc

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xnCILGm2E9nw_YthhTCUZVhJOII=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZQNslVrMb9jK7QMxmcRVUnTQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Gerenommeerde winkels zoals Informatique (Zuid-Holland) bieden een service aan, genaamd "PC op maat".
Er wordt dan ook gekeken of componenten goed samenwerken en je hebt garantie op de goede werking.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-07 18:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:07
Uit het hele land bezorgd men netjes thuis. Ik zou niet beperken in de keuze voor een winkel binnen de eigen provincie. Het kan zo'n 10% schelen in aanschaf en dat is al snel 100 euro of meer voor één pc.
Het is niet nodig om fysiek met een pc terug te gaan naar de winkel waar de pc is gekocht. Zodra dat in een zeldzaam geval wel moet, dan kun je de pc als pakket terug zenden.

Ik bestel de laatste jaren vooral bij MeGekko. Goedkoop en goed. Ik zou de tweakers pricewatch degelijk inzetten en dan bij de goedkoopste zaak met goede reputatie bestellen en laten assembleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-07 06:21
Wat je ook nog zou kunnen doen is hier in de V&A een advertentie plaatsen om te kijken of een tweaker het misschien voor je wil doen (of samen doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:20
Megekko is de enige winkel die alle onderdelen van deze BBG kan leveren, geen idee wat assemblage daar kost (en of het überhaupt kan). Je moet denk ik de afweging maken wat belangrijker is, als je iets in de regio zoekt is de kans groot dat je niet het goedkoopste uit zult zijn.

Wat ik overigens ook wel eens doe is vragen of een webshop toch niet een bepaald onderdeel kan leveren zodat ik alles daar kon bestellen. Vaak wel mogelijk (maar niet het goedkoopste), maar dat is me het gemak dan wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:02
@zwanikken
Het antwoord op je vraag is hierboven al gegeven.

Echter zou je het ook gewoon zelf kunnen proberen. Een PC bouwen is echt niet moeilijk. Vaak kan je met de handleiding bij de onderdelen het al prima uitvogelen.
Daarnaast staat inmiddels heel youtube vol met allerlei instructievideo's van a tot z.
Tenslotte kan je altijd hier nog vragen stellen mocht je er niet uit komen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:07

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Als je zelf alle onderdelen besteld. Naar me toe brengt dan bouw ik hem voor je en leer je er ook meteen van ;)

Omgeving Alkmaar

[ Voor 9% gewijzigd door ApC_IcE op 02-06-2024 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:04
Al eens gekeken naar prebuild systemen die in de buurt komen? Buiten azerty of alternate zou ik geen pc laten bouwen. Zeker niet bij een of andere media store winkeltje die vragen echt de hoofdprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
ApC_IcE schreef op zondag 2 juni 2024 @ 09:23:
Als je zelf alle onderdelen besteld. Naar me toe brengt dan bouw ik hem voor je en leer je er ook meteen van ;)

Omgeving Alkmaar
Dat lees en hoor je niet meer vaak..klasse/sjappoo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imtek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-07 03:40
zwanikken schreef op zondag 2 juni 2024 @ 00:26:
Ik zou een gaming-PC willen laten bouwen volgens de specificaties van de BBG voor de 1140p van Tweakers, weet iemand een bedrijf dat dat zou kunnen doen? Ik zie dat de standaard gaming-PC's bij de bekende winkelketens én duurder zijn én dan vaak nog mindere specs hebben dan in de BBG.

Wie heeft er een tip, liefst in Noord-Holland? Alvast hartelijk dank!
groeten Roeland

specs: Best Buy Guide: De beste 1440p-game-pc

[Afbeelding]
Regio Alkmaar kan ik je ook eventueel helpen.
Pagina: 1