Mijn vraag
Dag Iedereen
Ik ben van plan een nieuwe desktop samen te stellen met een budget €2500 ~ €2700 (desktop + monitor). Na mij zo goed mogelijk in te lezen ben ik bij volgende componenten uitgekomen:
*Processor: AMD Ryzen 7 7800X3D
*Moederbord: ASUS ROG STRIX B650E-F Gaming WiFi socket AM5 moederbord
*Koeler: be quiet! Dark Rock Pro 5
*Werkgeheugen: Corsair 32 GB DDR5-6000 Kit
*Grafische kaart: GIGABYTE GeForce RTX 4070 SUPER WINDFORCE OC 12G
*SSD:SAMSUNG 990 PRO 2 TB SSD
*Behuizing: be quiet! PURE BASE 500DX Window midi tower
*Voeding be quiet! Pure Power 12M 1000W
Totaal kom ik op een budget van €2100 (zonder de monitor). Suggesties voor een monitor zijn altijd welkom. Ik twijfel nog tussen OLED of niet.
Ik game over het algemeen verschillende genres. Van Baldrus Gate 3 tot OSRS. Mijn wishlist bevat onder meer nog Warhammer 40K rogue trader, Dragons Dogma 2, Starfield, en space marine 2.
Zijn er van jullie uit nog suggesties voor de set-up?
Zijn er monitors die jullie voor de set-up aanraden?
Wees gerust Kritisch!
(Bijkomende vraag: Ik heb 0 ervaring met het maken van een desktop en heb mij zo goed mogelijk geïnformeerd en twijfel of ik er wel de maag voor heb. Ik denk het wel te kunnen maar vraag mij af of ik niet gewoon Azerty of Alternate hem ineen laat zetten?)
Alvast bedankt!!
Dag Iedereen
Ik ben van plan een nieuwe desktop samen te stellen met een budget €2500 ~ €2700 (desktop + monitor). Na mij zo goed mogelijk in te lezen ben ik bij volgende componenten uitgekomen:
*Processor: AMD Ryzen 7 7800X3D
*Moederbord: ASUS ROG STRIX B650E-F Gaming WiFi socket AM5 moederbord
*Koeler: be quiet! Dark Rock Pro 5
*Werkgeheugen: Corsair 32 GB DDR5-6000 Kit
*Grafische kaart: GIGABYTE GeForce RTX 4070 SUPER WINDFORCE OC 12G
*SSD:SAMSUNG 990 PRO 2 TB SSD
*Behuizing: be quiet! PURE BASE 500DX Window midi tower
*Voeding be quiet! Pure Power 12M 1000W
Totaal kom ik op een budget van €2100 (zonder de monitor). Suggesties voor een monitor zijn altijd welkom. Ik twijfel nog tussen OLED of niet.
Ik game over het algemeen verschillende genres. Van Baldrus Gate 3 tot OSRS. Mijn wishlist bevat onder meer nog Warhammer 40K rogue trader, Dragons Dogma 2, Starfield, en space marine 2.
Zijn er van jullie uit nog suggesties voor de set-up?
Zijn er monitors die jullie voor de set-up aanraden?
Wees gerust Kritisch!

(Bijkomende vraag: Ik heb 0 ervaring met het maken van een desktop en heb mij zo goed mogelijk geïnformeerd en twijfel of ik er wel de maag voor heb. Ik denk het wel te kunnen maar vraag mij af of ik niet gewoon Azerty of Alternate hem ineen laat zetten?)
Alvast bedankt!!