MSI of ASUS moederbord en videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendc2005
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 02-06-2024
Hey iedereen,

Ik heb een vraag wat is volgens jullie beter een MSI Moederbord en videokaart of van ASUS ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:38

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hallo Koen en welkom op GoT. Wij verwachten hier toch een beetje eigen inzet en informatie vanuit jouw kant, dus wat heb jij zelf al gevonden? Wat ga je doen met het beoogde systeem? Vul jouw topic start nog even aan en wij kunnen jou verder helpen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendc2005
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 02-06-2024
Beste ik zal in bijlage een foto sturen van wat ik heb samengesteld. Mijn vraaf is al volgt zijn deze videokaarten Moederbordvan ASUS goed ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cV2CpuKQsjqQE5EcEH3Fd1XRSps=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ta3OA1W3R76fhmqnOEcHV9qd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door koendc2005 op 01-06-2024 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeviginti
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 10-05 16:03
RTX 4070 is overal ongeveer hetzelfde op een paar procenten na. Er zal weinig verschil zijn tussen een Asus RTX 4070 en een MSI variant.

Een moederbord is net zo goed of slecht als jouw verwachtingen zijn. Voor een doorsnee gebruiker is dit een prima moederbord op het eerste oog.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29

Thomg

Aww yiss

Vragen naar kwaliteit van product op basis van merknaam is een foute vraag. Full stop.
Een fabrikant kan met een erg goede variant van een product komen of een erg slechte. Dit verschilt gewoon.

Je vraagt naar een specifiek model van een fabrikant binnen een generatie, in jouw geval heb je het dus over de ASUS Dual 4070. Dit is een budget-variant van de van ASUS voor de 4070. Is hier veel mis mee? Nee. Maar de koeler is vrij zwak en dat is wat je krijgt voor het bedrag die je neerlegt.
Een onafhankelijke review bevestigt dit ook.
https://www.techpowerup.c...x-4070-super-dual/39.html
It's "fine".

Moederborden zijn wat complexer, maar aangezien we het hier hebben over een 7600X gaat het eigenlijk alleen om de features die het bied.
Het moederbord die je refereert staat ook in de tweakers 4k BBG trouwens.
Best Buy Guide: De beste 4k-game-pc
En eerlijk gezegd kan ik er moeilijk over klagen. Het is een mooie allrounder voor een schappelijke prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Thomg op 02-06-2024 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Je topic hoort dus thuis in Desktop koopadvies. Open daar een nieuw topic met de template die daar voorgeschoteld wordt en met DKA beleid want hier ontbreekt nu nogal wat info.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.