Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 08:41
Voor degene die geïnteresseerd zijn in zonnepanelen:
https://www.favor-cool.be/zonnepanelen/
6 panelen €1,02/Wp
8 panelen €0,85/Wp
10 panelen €0,75/Wp
12 panelen €0,69/Wp
15 panelen €0,60/Wp

Ik weet dat het goedkoper kan, vooral als je het zelf doet, maar al met al lijken me dit, vooral vanaf 10 panelen, inclusief installatie, een nette prijs.
Zij hebben bij mij de L/L warmtepomp geïnstalleerd en ik kreeg deze aanbieding per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacD007
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:51
Truus01 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 14:48:
Voor degene die geïnteresseerd zijn in zonnepanelen:
https://www.favor-cool.be/zonnepanelen/
6 panelen €1,02/Wp
8 panelen €0,85/Wp
10 panelen €0,75/Wp
12 panelen €0,69/Wp
15 panelen €0,60/Wp

Ik weet dat het goedkoper kan, vooral als je het zelf doen, maar al met al lijken me dit, vooral vanaf 10 panelen, inclusief installatie, een nette prijs.
Zij hebben bij mij de L/L warmtepomp geïnstalleerd en ik kreeg deze aanbieding per mail.
waarschijnlijk leveren deze niet in Nederland ? of je moet aan de grens wonen en zijn dit prijzen excl. BTW ?
Wel mooie prijzen, zeker gezien dit incl. installatie is.

Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-05 08:41
In de *Alle vermelde prijzen zijn voor hellende pannendaken en excl. 6%BTW (België) voor woningen ouder als 10 jaar of excl. 21% BTW voor woningen jonger als 10 jaar. Voor Nederland geldt een BTW-tarief van 0% op zonnepanelen. Materiaal en installatie inbegrepen.

Dus ja, lijkt me wel dat ze ook 'dieper' in Nederland leveren en inderdaad, zonder BTW.

Ik heb al panelen, anders had ik ze zeker gebeld voor een offerte.
(Bij de offerte voor de WP viel uiteindelijk zelfs nog een klein beetje van de prijs af te onderhandelen.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:17
MacD007 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 14:52:
[...]

waarschijnlijk leveren deze niet in Nederland ? of je moet aan de grens wonen en zijn dit prijzen excl. BTW ?
Wel mooie prijzen, zeker gezien dit incl. installatie is.
Er staat in de kleine letters dat het ex btw is en dat deze in Nederland 0 betreft.