Welke pre build kan ik het beste nemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Makaveli93
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 17-12-2024
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
2k gaming en minstens 5 jaar op de hoogste settings kunnen gamen.
Ik denk aan battlefield, cod, gtaV (fivem) boulder's gate enz.

[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem
ik heb op dit ogenblik een MSI optix mag271cqr

Overclocken ken ik niets van, dus zal ik ook zeker niet doen.

Wat verwacht je van ons?[i]
In het kort ik heb een budget van 4400 euro (premie via het werk en deze kan ik alleen gebruiken in een webshop van vandenborre).

Ik zou graag willen weten of deze prebuilds zeker 5 jaar zullen meegaan. Tegen dan zal ik genoeg premies gespaard hebben om een nieuwe te kunnen kopen.
Ik heb de keuze uit een prebuild van 3000 euro en van 4400 euro.
Als ik die van 3000 euro zou nemen zou ik er een monitor bij nemen. De oddysey g6.

Dit zijn de 2 pre builds:
4399euro
https://www.vandenborre.b...c-mac/hp-omen-gt22-1060nb
2999euro
https://www.vandenborre.b...-pred-orion-x-650-i7622gs

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Alle reacties

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:14
Welk scherm heb je in het andere geval?
4080 lijkt me al wat overkill voor Odyssey G6
Of bedoel je de G9, want ik zie geen G6 op hun site en G6 kost bij lange na geen 1400

[ Voor 33% gewijzigd door Metaalhoofd op 01-06-2024 15:30 ]

Star Citizen Referral Code

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:33
Ik vind een upgrade van een MSI Optix MAG271CQR naar een Samsung Odyssey G65B niet enorm, dan zou ik wat meer uitgeven en bijvoorbeeld een OLED scherm als de Samsung Odyssey G8 OLED nemen. Voor deze resolutie is de RTX 4090 overkill, de RTX 4080 Super voloet ruim, op ultra settings en 1440p komt deze gemiddeld tot 155 fps volgens de review alhier.
De prijs van beide desktop is stevig, voor een gaming PC met een RTX 4080 Super is ruim €2k de richtprijs (zie BBG), eenzelfde conclusie over de prijs van de Omen werd hier ook al een keer getrokken, zie hier.

• Makaveli93
Metaalhoofd schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 15:28:
Welk scherm heb je in het andere geval?
4080 lijkt me al wat overkill voor Odyssey G6
Of bedoel je de G9, want ik zie geen G6 op hun site en G6 kost bij lange na geen 1400
In het andere geval blijf ik mijn huidige monitor gebruiken. Ik heb niet echt intresse in een ultra wide. En woun toch iets groter nemen als een 27" vandaar de G6

• Makaveli93
martyw schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 15:49:
Ik vind een upgrade van een MSI Optix MAG271CQR naar een Samsung Odyssey G65B niet enorm, dan zou ik wat meer uitgeven en bijvoorbeeld een OLED scherm als de Samsung Odyssey G8 OLED nemen. Voor deze resolutie is de RTX 4090 overkill, de RTX 4080 Super voloet ruim, op ultra settings en 1440p komt deze gemiddeld tot 155 fps volgens de review alhier.
De prijs van beide desktop is stevig, voor een gaming PC met een RTX 4080 Super is ruim €2k de richtprijs (zie BBG), eenzelfde conclusie over de prijs van de Omen werd hier ook al een keer getrokken, zie hier.
Eerst en vooral bedankt voor je reactie.
Ik weet dat pre builds altijd veel duurder zijn dan dat je ze zelf zou samenstellen.
Maar in mijn geval betaal ik het niet van mijn eigen geld. Dus vroeg ik me gewoon af of de goedkopere pre build ook over 5 jaar nog goed zou zijn (zodat ik dan ook "gratis" een scherm er bij neem). Zo niet dan neem ik die met de 4090 gpu. En koop ik volgend jaar een scherm op deze zelfde manier.

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:14
Tja, als je de voorkeur geeft voor een scherm van ca € 330 en gratis een pc kan krijgen van 3000 of 4400, waarom neem je dan niet die van 4400 en koop je zelf dat scherm van 330, ook al is het overkill voor dat scherm, hij zal natuurlijk wel wat langer mee kunnen op hoge settings.
Wat zou voor jou een reden kunnen zijn om niet het hele potje van 4400 leeg te maken (behalve dan dat je werkgever iets meer winst over houd)?
Heb je misschien ook nog een printer oid nodig, ander randapparatuur, een wasmachine (dat verkopen ze daar ook of mag je alleen computer gerelateerde artikelen kopen?), headset, 2e/3e/4e monitor,

[ Voor 5% gewijzigd door Metaalhoofd op 02-06-2024 00:39 ]

Star Citizen Referral Code

Pagina: 1