GESLOTEN PC zonder internet mogelijkheid.

Pagina: 1
Acties:
  • 552 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert500
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 08-05 06:07
Ik wil een pc bouwen in een GESLOTEN kast zonder internet mogelijkheid.

Daarom heb ik advies/ervaringdeskundige nodig.

Mijn minderjarige dochter heeft voor haar studie een PC nodig.
Dus bouw ik haar een pc.

USB connecties achter slot. Zodat ik alleen de software kan toevoegen en data kan afhalen.

Geen wifi op het moederbord zodat ze geen connectie met het internet kan maken.

Om makkelijk en snel software en upgrades te doen vereis ik een snelle USB-c connectie.

Het moederbord mag geen wifi on board hebben zodat mijn dochter geen contact met het internet kan maken.

Mijn dochter kan zich NIET GEDRAGEN :( op het net. MEERMAALS is de politie langsgeweest.

Welk moederbordje ZONDER WIFI kan een goede start zijn om een degelijke PC te bouwen. >:)

Groeten,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik denk dat je niet helemaal de tweakers rules begrijpt en het is een zelfde rare post als eerst.

Moederbord zonder wifi

Gratis rapportage naar de mods

[ Voor 10% gewijzigd door d-vine op 01-06-2024 09:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-05 14:44
@Bert500
Ik zou eerder de oplossing in de software zoeken. Genoeg mogelijkheden om alles softwarematig dicht te zetten.

De echte oplossing zit natuurlijk niet in de PC maar in het opvoeden van je dochter, maar dat is een heel ander forum. En zo te lezen heeft ze mogelijk zaken van haar vader overgenomen qua gedrag als ik je vorige topic lees. O-)

[ Voor 18% gewijzigd door chrisborst op 01-06-2024 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-05 20:48
Heeft ze überhaupt wat aan een pc zonder internet? Lijkt me dat ze voor haar studie toegang moet hebben tot allerlei omgevingen van haar opleiding

Star Citizen Referral Code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert500
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 08-05 06:07
Ik wil een mooi snel pc tje bouwen.

Heb advies raad nodig betreffende de componenten. Welke chipset kan U me aanbevelen? Verkopers willen alleen geld verdienen, Is het duurste altijd beter?

USB-c lijkt me wel een standaard die toekomst heeft, dus zijn 2 USB-c poortjes niet overbodig, denk u niet? WIFI kan je ergens in een USB poortje duwen, dat hoeft niet op het moederbord. AMD zou problemen hebben met USB-c had ik gelezen, wat denkt U? specificaties lezen is niet hetzelfde als gebruikerservaringen. Verkopers willen altijd het duuste verkopen, duur is niet altijd beter.

Ik heb klachten over mijn ASUS moederbord, dus wil een ander merk eens proberen. Moet ik bij INTEL blijven?

Als ik eens een goed degelijk advies van een moederbord heb, is het misschien makkelijker de componenten er rond te bouwen.

Groeten.

FYI: Het is zeer aangenaam te weten dat U zich over mijn 13 jarige dochter zorgen maakt. De officiele instanties doen het nodige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPas
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11:20
In principe kan je iedere PC gebruiken voor je doeleind. Het is maar HOE JIJ het instelt en beveiligt he...
Hier komen schreeuwen dat we jou zoekwerk moeten doen.... NOT

Maar ik denk dat jullie beiden beter af zullen zijn met een boek :p ipv haar te willen afsluiten van het grote boze internet!

Als jou 13 jarige zich niet zoals het hoort op internet rondstruint... wat zal een pc zonder WiFi helpen?
OPVOEDING is het woord... maar dat kan ze niet opzoeken op een pc zonder internet.

Mss zelf vanachter je pc komen? Ze zelf helpen? Samen naar hulp gaan? Ga es samen buiten...

FYI: kheb zelf 4 tieners in huis ;)

Hikvision HCSA, Paxton, Siemens, Raspberry Pi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-05 20:44
Mja wat wil je? Ik heb nog nooit een moederbord met wifi gehad, want ik heb altijd een netwerk kabel aangesloten.

Je eisen zijn zo globaal dat eigenlijk elk moederbord zonder wifi kan.

Welk budget? Is de bbg niet goed? Heb je al randapparatuur of andere onderdelen? Wil je een grote kast of een nucje?

Computer daarna een account aanmaken waar ze zelf geen software kan installeren etc. Maar dat is daarna pas interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:50

br00ky

Moderator Harde Waren
Ook hier mis ik eigen inzet volkomen en zie ik dezelfde dwingende toon. DAT IS NIET HOE HET HIER WERKT. Om in je eigen woorden te spreken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.