Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 16:57
Mijn vraag
...
Wat is beter te gebruiken als mesh repeater.. de fritz repeater 3000 of een fritzbox 7490 als repeater ingesteld?
Ik gebruik een Fritzbox 7590 als master

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Up to date

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Kon hier niks over vinden

[ Voor 4% gewijzigd door revengeyo op 01-06-2024 02:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:08
Het zal elkaar misschien niet veel uitmaken. Het beste antwoord is waarschijnlijk test het uit en kies uit de beste ervaring.

Over het algemeen is een repeater een repeater dus zou je die daarvoor het beste kunnen gebruiken.

Een router kan soms wel die functie aannemen maar dat is niet altijd probleemloos omdat die daar niet direct voor gemaakt is.

Soms zijn die functies niet uitgebreid getest en niet bugvrij op een router, maar dat is ook niet altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_mettes
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-09 15:35
Voordeel van de 7490 t.o.v. de 3000 is dat je bij een bekabelde verbinding nog 3 ethernetpoorten vrij hebt op de 7490 i.p.v. slechts één op de 3000. Voor de rest is het idd. testen welke de beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:56

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Ik denk zomaar dat OP sinds 1 juni niet echt meer bezig is met welk product er gekocht moet worden. Al met al goed bedoeld maar gezien het kicken van topics niet wenselijk is gooi ik om deze reden een slotje op het topic.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Dit topic is gesloten.