Hallo allemaal,
Graag zou ik mijn huidige Intel NUC8i5BEH2 met Samsung 970 evo en 2x 8Gb corsair ddr4 2400 willen vervangen voor een nieuwe desktop. Het hoeft geen mini pc meer te zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwe PC moet weer geschikt zijn om te surfen op het internet. Office taken en heb meestal twee VMs actief. Hier is de NUC nu niet voor is geschikt. Minimaal 32gb RAM met uitbreid mogelijkheden. (Vervanging of toevoegen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 maar er is hier ruimte in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De PC moet geschikt zijn voor twee 4K monitors 32”. Muis en toetsenbord zijn nog als nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de desktop randapparatuur is reeds aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur. Wil gewoon hetgeen wat het beste past bij mijn gebruik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC hoeft geen NUC formaat te hebben maar het moet ook niet overdreven groot worden.
Graag een laag geluidsniveau en energieverbruik.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij de configuratie van het systeem aangezien ik eerder een pc zelf heb gebouwd alleen deze kreeg continu BSOD wanneer deze iets meer eerst belast.
De kast lijkt me nu aan de grote kant. Indien dit kleiner kan graag.
Graag zou ik mijn huidige Intel NUC8i5BEH2 met Samsung 970 evo en 2x 8Gb corsair ddr4 2400 willen vervangen voor een nieuwe desktop. Het hoeft geen mini pc meer te zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwe PC moet weer geschikt zijn om te surfen op het internet. Office taken en heb meestal twee VMs actief. Hier is de NUC nu niet voor is geschikt. Minimaal 32gb RAM met uitbreid mogelijkheden. (Vervanging of toevoegen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 maar er is hier ruimte in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De PC moet geschikt zijn voor twee 4K monitors 32”. Muis en toetsenbord zijn nog als nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de desktop randapparatuur is reeds aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur. Wil gewoon hetgeen wat het beste past bij mijn gebruik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC hoeft geen NUC formaat te hebben maar het moet ook niet overdreven groot worden.
Graag een laag geluidsniveau en energieverbruik.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij de configuratie van het systeem aangezien ik eerder een pc zelf heb gebouwd alleen deze kreeg continu BSOD wanneer deze iets meer eerst belast.
De kast lijkt me nu aan de grote kant. Indien dit kleiner kan graag.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5-14500 Boxed | € 254,99 | € 254,99 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B760-PLUS WIFI D4 | € 157,54 | € 157,54 |
| 1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 28,75 | € 28,75 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 66,85 | € 66,85 |
| 1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 95,38 | € 95,38 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 124,90 | € 124,90 |
| Totaal | € 803,36 | |||
/f/image/zQaLWlFLqEmWHKQy0lHyqHZJ.png?f=fotoalbum_large)