Toon posts:

harder optreden tegen lame gedrag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik zet nu toch al een hele tijd op GoT, een jaartje geregistreerd en 3maanden niet geregistreerd. Ik heb de sfeer hier toch een beetje zien omslaan naar de negatieve kant. Iedere dag kom ik wel een topic tegen die mij mateloos irriteerd. Totaal off topic, vol trolls en nodeloos geflame. Volgens mij vergeten een boel users dat de essentie van GoT bij PC's en consorten ligt.
Graag had ik een kordater optreden gezien van de modjes tegen al die 'zever'.

Dank bij voorbaat
Taranis

voorbeeld:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/224918

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

hear hear....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 september 2001 14:10 schreef henkleerssen het volgende:
hear hear....
argumentatie plz

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik denk dat ik wel een paar voorbeelden weet te vinden, maar dat had je zelf ook misschien kunnen doen om je argumenten kracht bij te zetten ;)
[edit]
Woeha!

maakt een topic aan, en vraagt om argumenten van een ander? :P

..of ben je nu aan het vissen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Heb ik een hele goede tip voor je, meldt hem in SU, dan kunnen wij het aanpakken. :)

Aannames zijn fataal.

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

denk dat de policy ondertussen wel goed is! en ja er zijn altijd mensen die vinden dat het strenger of minder streng moet..

crew: goed bezig nu!
rest: niet zo piepen en genieten van de 2 miljoen wel-leuke posts :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Redelijkerwijs kan je niet altijd hard optreden omdat iedereen wel eens een uitglijder maakt en het samenhangende geheel an sich niet zoooooo verkeerd is.

Met hard optreden zou bv de eerste reactie een probleem hebben, denk niet dat de persoon nog veel zin heeft om door een mijnenveld te lopen dan.

Ik denk overigens dat een keihard autoritair bewind zowiezo niet prettig is voor iedereen. Al was het maar omdat je redelijkerwijs geplaatste reactie nogal vaak buiten de contekst gelezen wordt door de beoordelaar (en da's ook een mens).

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op maandag 10 september 2001 14:08 schreef taranis het volgende:

Graag had ik een kordater optreden gezien van de modjes tegen al die 'zever'.

Dank bij voorbaat
Taranis

voorbeeld:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/224918
Ik ben het wel met je eens, behalve je laatste omschrijving van gezeur. Die had ik graag anders gezien.

Aan de andere kant moet je je wel afvragen is de HK niet juist de plek voor die troep. Als jij je eraan irriteert, ga dan niet in de HK kijken. Imho is het beter dat de rest van het forum schoon blijft, en de troep dan maar daar naartoe.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mmm.. die stand eerst in HA namelijk, en is pas bij post nr. 80 ofzo naar HK getrapt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1