goedenavond, De stroom is uitgevallen in mijn slapkamer en badkamer nadat ik het licht in de slaapkamer aandeed.
Ik heb de stoppen kast gecontroleerd maar alle groepen staan omhoog, ook de aardlekschakelaar.
Bij de groep waar het om gaat heb ik de testknop ingedrukt en die doet het.
Nou is er vorige week een airco in de slaapkamer verplaatst en ik heb een idee dat het daar mee te maken heeft. Ik heb de installateur gebeld, die zou proberen langs te komen maar dat is niet gelukt, dus dat wordt pas na het weekend. De plek waar de airco eerst was aangesloten hebben ze ook niet afgedekt.
Zoals ik al zei staat de groepsschakelaar en de aardlek nog steeds omhoog. Kan dit kwaad?
:strip_exif()/f/image/TwVTl8Uxe7a1U16ue7Yko8Hu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rQWObfoStJ9BUOiZ8D6QLXw2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de stoppen kast gecontroleerd maar alle groepen staan omhoog, ook de aardlekschakelaar.
Bij de groep waar het om gaat heb ik de testknop ingedrukt en die doet het.
Nou is er vorige week een airco in de slaapkamer verplaatst en ik heb een idee dat het daar mee te maken heeft. Ik heb de installateur gebeld, die zou proberen langs te komen maar dat is niet gelukt, dus dat wordt pas na het weekend. De plek waar de airco eerst was aangesloten hebben ze ook niet afgedekt.
Zoals ik al zei staat de groepsschakelaar en de aardlek nog steeds omhoog. Kan dit kwaad?
:strip_exif()/f/image/TwVTl8Uxe7a1U16ue7Yko8Hu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rQWObfoStJ9BUOiZ8D6QLXw2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V9lartQjNxDD4c3MobFv8GzU.jpg?f=fotoalbum_large)