Mijn vraag
Dus zowel thuis als op het werk heb ik een paar weken geleden een Logitech muizen (lift en mx vertical) geprobeerd maar daar had ik zoveel problemen mee dat ik terug naar mijn chinese (M618) muis ben gegaan, maar toen waren de problemen alleen geminderd (wat ik raar vind).
Het probleem op het werk is nu dat de scrol knop meestal niet werk en ook de knop on der scrol werkt heel soms. edit: blijkbaar slechte muis
Thuis is dat de muis soms hapert (tracking loss), wat deze nooit gedaan heeft
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Muizen zie boven
Drivers: windows standaard
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Uit en terug in pluggen
herstarten
andere poort geprobeerd
Ik zie nu wel met het controleren bij devices dat de driver thuis "Windows Gaming Mouse" driver geladen is en op het werk gewoon de "HID-mouse".
Mmmh
Dus zowel thuis als op het werk heb ik een paar weken geleden een Logitech muizen (lift en mx vertical) geprobeerd maar daar had ik zoveel problemen mee dat ik terug naar mijn chinese (M618) muis ben gegaan, maar toen waren de problemen alleen geminderd (wat ik raar vind).
Het probleem op het werk is nu dat de scrol knop meestal niet werk en ook de knop on der scrol werkt heel soms. edit: blijkbaar slechte muis
Thuis is dat de muis soms hapert (tracking loss), wat deze nooit gedaan heeft
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Muizen zie boven
Drivers: windows standaard
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Uit en terug in pluggen
herstarten
andere poort geprobeerd
Ik zie nu wel met het controleren bij devices dat de driver thuis "Windows Gaming Mouse" driver geladen is en op het werk gewoon de "HID-mouse".
Mmmh
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag