Gebruikers van Raivo-2fa-app zijn tokens kwijt na recente iO

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
nieuws: Gebruikers van Raivo-2fa-app zijn tokens kwijt na recente iOS-update
@TijsZonderH
Maar, merken sommige gebruikers op, het importeren van die tokens kost in de nieuwe update ineens geld, alsof Ravio plotseling een freemiumverdienmodel heeft geïntroduceerd.
De link die verwijst naar die comment op GitHub lijdt inmiddels ook naar een 404 pagina. Lijkt erop dat dat issue ook is verwijderd...

Ze lijken een historie te hebben aan het deleten van issues daar: zie https://web.archive.org/w...rketing-website/issues/19 en https://github.com/raivo-...discussioncomment-9618460 Ze ontkennen het dus, terwijl het er zeer sterk op lijkt.

Edit: zie next comment hier, maar lijkt erop dat er geen sprake dus is van gedelete issues...

[ Voor 5% gewijzigd door mrtnptrs op 31-05-2024 16:52 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Ok, als ik https://github.com/raivo-...discussioncomment-9616721 goed begrijp hebben ze dus niet die issues verwijderd, maar gewoon het hele issues-gedeelte tijdelijk gesloten.... Dus waarschijnlijk is er helemaal niks verwijderd, maar hebben ze de issues allemaal gehide om een stroom aan issue reports te voorkomen?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:06

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Dat moest ook een web.archive.org-linkje zijn, heb ik aangepast. En volgens mij zijn ze wel verwijderd, die je kunt nog steeds PR's doen.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
https://github.com/raivo-...discussioncomment-9618460
We didn't delete any threads, but we temporarily blocked commenting so that we can discuss the issue together in one place. Everything will return to normal once a couple more updates are pushed, and we help users recover their keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
TijsZonderH schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 16:54:
Dat moest ook een web.archive.org-linkje zijn, heb ik aangepast. En volgens mij zijn ze wel verwijderd, die je kunt nog steeds PR's doen.
Maar pull requests is natuurlijk iets anders dan issues aanmaken. Van al hun repositories zijn de hele issues gedeeltes niet meer beschikbaar. Lijkt me sterk dat ze werkelijk alles hebben verwijderd, maar eerder dat ze het gewoon tijdelijk uitgeschakeld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
https://github.com/raivo-...discussioncomment-9619249
If our goal was solely to profit from our users, the paywall would have been operational by now, but it remains disabled to prevent further harm
Lijkt erop dat die paywall feature op dit moment ook uitgeschakeld is vanwege dit gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
@TijsZonderH Want wil niet lullig zijn, maar in je artikel zeg je
Opvallend is dat Mobime, het bedrijf achter de app, issues over het probleem heeft verwijderd van zijn eigen GitHub-repo.
Je presenteert het daar als absoluut feit, terwijl je niet de mogelijkheid open houdt dat ze tijdelijk het hele issues gedeelte gewoon gesloten hebben tot dit issue is verholpen. Lijkt erop dat het waarschijnlijk is dat de updates gewoon weer zichbaar worden, zodra dit issue is verholpen. Hoe slecht dat in zichzelf is, het is wel degelijk iets anders dan issues verwijderen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:06

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ja fair, PR's zijn idd geen issues. Ik heb het aangepast.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floris4970
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 08:24
"recente iOS-update" vind ik klinken als een update aan iOS niet een update van de app op iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Floris4970 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:09:
"recente iOS-update" vind ik klinken als een update aan iOS niet een update van de app op iOS.
Mee eens

Pagina: 1