Wandcontactdoos UTP Installeren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicious
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-06-2024
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een netwerk UTP wandcontactdoos (Cat6) te installeren op de plek waar eerst de coax aansluiting zat. De UTP kabel heb ik er doorheen en moet nu alleen nog de wandcontactdoos installeren. Nu heb ik er eentje gekocht met 8 aansluitingen en met schroeven. Deze schroeven zitten alleen klem, ik kan niet links of rechts draaien. Ik vraag me af of ik iets verkeerd doe. Bijgevoegd zijn foto'sAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJ1ywNXbGnFMxQyFGfOglPCVwx0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AETkONXHc6vq06pWtkfByaMI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FK7cdc4RAjwEzKqh_FxjgGAfb1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PBkch4KhVxzIkKMCzLFAsubZ.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als het schroeven zijn moeten ze links- of rechtsom kunnen draaien. Kunnen ze dat niet dan heb je een defect product.

Maar, for the love of god, koop een doos met keystones.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 31-05-2024 16:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Deze doos is voor ISDN. Niet gebruiken voor ethernet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicious
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-06-2024
Bedankt voor de reacties, ik zal een nieuwe kopen en dan dit keer met keystones en even goed kijken dat het er één is voor de UTP en niet ISDN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Spicious schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:00:
Bedankt voor de reacties, ik zal een nieuwe kopen en dan dit keer met keystones en even goed kijken dat het er één is voor de UTP en niet ISDN.
Als je schroeven ziet is 't foute boel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.