Toon posts:

Client instaleren op een pc op school.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier op Noorderpoort college in groningen, de boel (pc hiero) zijn best wel goed beveiligd e.d. Maar die think client instaleren moet wel lukken.

Maar tis beetje ali illegali daad, zal ik het doen hier of niet?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

nee!

Verwijderd

het is abosluut verboden om illegaal een client op een pc te installeren.

Het kan DPC ernstige schade toebrengen en zelfs verwijdering in de stats van D-net tot gevolg hebben.

Ik en de rest van de dpc'ers raden te strengste af om dit te doen !!!!!!!!!!!!!

vraag het gewoon, misschien zijn ze wel bereid het toe te staan, zo verkom je onnodige problemen.

• Sequence

Sequence

Online marketing

mocht je beslissen om dit plan toch door te zetten zonder toestemming, dan kunnen we ook van onze kant vragen of je uit de stats wordt gehaald.. speel het eerlijk! dat voorkomt ook een hoop problemen (die we in het verleden al hebben gehad..)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Sneaky toeren uithalen om het op alle PC's draaiende te krijgen, is niet netjes.

Verder is de THINK client vanzichzelf al bagger, en helemaaaaaal niet geschikt om sneaky toeren mee uit te halen.

Maar als het alleen op je eigen workstation is, zie ik het probleem niet. :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Er zijn enkele onder ons die hier al grote problemen me heben onder vonden.
Zo mocht bijna iemand ander werk gaan zoeken.
en diverse personen bebben met de grootse snelheid alle clients verwijdert om problemen te voorkomen.

gebruik zoek maar eens

Grutte Pier fansels

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

altec

Plop

Goed dat jullie het zeggen maar ik maak wel me eigebn client op school op mijn eigen server en dan zie ik wel wat er gebeurt.. een extra pc is nooit weg :P

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op maandag 10 september 2001 15:08 schreef hessel het volgende:
Er zijn enkele onder ons die hier al grote problemen me heben onder vonden.
Zo mocht bijna iemand ander werk gaan zoeken.
en diverse personen bebben met de grootse snelheid alle clients verwijdert om problemen te voorkomen.

gebruik zoek maar eens
Er zijn bij mijn weten 2 personen bij DPC hun baan kwijtgeraakt omdat ze illegaal clients draaiden.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
maar als je een beetje vriendjes bent met de systeembeheerder moet er toch wel _wat_ te regelen zijn :)

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:55
Op maandag 10 september 2001 19:11 schreef marble het volgende:
maar als je een beetje vriendjes bent met de systeembeheerder moet er toch wel _wat_ te regelen zijn :)
Zeer zeker!

[topic=222746/1/75]

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 22:10

Jive

MooMooMastah

Tja ... je kunt natuurlijk ook de think-client in je startup zetten en via je netwerk-drive draaien.

Uiteraard alleen wanneer je zelf ingelogd bent en aan het werk bent achter die machine.

Bedenk wel, het mag dus niet draaien terwijl je niet ingelogd bent (op de achtergrond terwijl anderen op die machine werken) tenzij je daarvoor toestemming hebt van de Systeembeheerder.

Zo heb ik het koetje bijvoorbeeld op ut werk alleen draaien op mijn eigen doos, en een paar servers gescheduled buiten kantoor-uren en tussen de backups door en een test-server die nog niet in gebruik is. (met toestemming vd baas)

* Jive had het wel op alle 150 werkstations & 15 servers willen draaien, maar mijn baas & collega's vinden dat niet zo grappig.

Kortom... heel voorzichtig mee omgaan, want het is hier mischien niet Amerika ... maar je zal hoogstwaarschijnlijk best van school gekicked kunnen worden voor deze grapjes als ze echt kwaad willen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb het wel gelezen, ik kan het wel eens vragen hier op school, maar ik denk niet dat ze hier op zitten te wachten, zijn gewone internet pc's waar iedereen op achter kan gaan zitten.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Pagina: 1