Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
TV
4K Oled of 8K Neo Qled
n.v.t
Plm. 3500,-
TV kijken. Gamen geen interesse in.
n.v t
LG Oled evo 77G3/4 of Samsung 75 Neo Qled 8K QN900C
Ik twijfel tussen beide bovengenoemde tv's. In eerste instantie gekozen voor de 65" LG Oled evo G3 maar uiteindelijk besloten dat het toch een maatje groter moet worden. Een logische keuze zou dan de 77" LG Oled evo G3/G4 worden. Maar ik vraag mij af of ik dan niet beter voor een 8K tv kan kiezen bij die grootte. De kijkafstand is zo'n 3,5 meter. De kamer is groot, zo'n 45m2. De TV wordt alleen voor tv kijken gebruikt. Beeldkwaliteit is voor mij het belangrijkste criterium. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
TV
4K Oled of 8K Neo Qled
n.v.t
Plm. 3500,-
TV kijken. Gamen geen interesse in.
n.v t
LG Oled evo 77G3/4 of Samsung 75 Neo Qled 8K QN900C
Ik twijfel tussen beide bovengenoemde tv's. In eerste instantie gekozen voor de 65" LG Oled evo G3 maar uiteindelijk besloten dat het toch een maatje groter moet worden. Een logische keuze zou dan de 77" LG Oled evo G3/G4 worden. Maar ik vraag mij af of ik dan niet beter voor een 8K tv kan kiezen bij die grootte. De kijkafstand is zo'n 3,5 meter. De kamer is groot, zo'n 45m2. De TV wordt alleen voor tv kijken gebruikt. Beeldkwaliteit is voor mij het belangrijkste criterium. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.