Een 3 jaar geleden heb ik een Lenovo Chromebook gekocht. Na 1,5 jaar kon de laptop gen wifi signalen binnen trekken. Mijn mama had de zelfde laptop die ze nooit gebruikte en die nam ik over en nu ik hem 1,5 gebruikt heb, heb ik weer last van het zelfde probleem. Ik ben zeer tevreden over het gebruiksgemak van Chromebook. Ik gebruik de computer om te surfen, uitprinten en tekstverwerkingsprogramma (google docs of Word). WiFI problemen met mijn chromebooks hebben me een beetje bang gemaakt.
Daarom twijfel ik tussen een chromebook en een Windows laptop. De laptop dient een ingang te hebben voor een internetkabel. Ik heb nu een 11 inch laptop en dat maatje vind ik wel mooi (want ik reis veel), maar eventueel mag de laptop groter zijn als het de laptop kwalitatief beter is of als er een ingang is voor een internetkabel is.
Ik vraag me af of Chrome software last heeft van het binnen halen van wifi signalen of dat het gewoon aan de hardware van de laptop zelf gelegen heeft.
Voor het aankoopadvies heb ik twee vragen:
1.Wat is het beste voor mijn situatie een chromebook of een Windows laptop.
2. Welk merk/model kan het beste kopen?
Daarom twijfel ik tussen een chromebook en een Windows laptop. De laptop dient een ingang te hebben voor een internetkabel. Ik heb nu een 11 inch laptop en dat maatje vind ik wel mooi (want ik reis veel), maar eventueel mag de laptop groter zijn als het de laptop kwalitatief beter is of als er een ingang is voor een internetkabel is.
Ik vraag me af of Chrome software last heeft van het binnen halen van wifi signalen of dat het gewoon aan de hardware van de laptop zelf gelegen heeft.
Voor het aankoopadvies heb ik twee vragen:
1.Wat is het beste voor mijn situatie een chromebook of een Windows laptop.
2. Welk merk/model kan het beste kopen?