Beste allemaal,
Ik heb mijn harde schijf laten vallen en is stuk.
Een groot deel heb ik een bakcup van, maar helaas heb ik (door omstandigheden) niet van alles een backup kunnen maken (ik hoef hier geen commentaar op).
Hij zal naar een cleanroom moeten om de data terug te vinden. Dus...
Ik zoek een datarecoverybedrijf en heb er een aantal gevonden.
Hebben jullie ervaring met:
stellar , lijkt mij een grote commerciele partij ?nadeel vind ik dat ik niet zelf een HDD kan aanleveren.
ictdatarecovery.nl in drachten. Googlen levert weinig op qua reviews maar ziet er qua website prima uit
DDRecovery maar het nadeel daarvan vind ik dat je sowieso 125€ analysekosten betaald ook als het niet mogelijk is om de schijf te herstellen.
Ontrack maar die zijn niet transparant over de kosten...
Attingo idem Ontrack...
DRN lees ik weinig goeds over dus die wordt hem sowieso niet (or convince me otherwise)
Ik heb mijn harde schijf laten vallen en is stuk.
Een groot deel heb ik een bakcup van, maar helaas heb ik (door omstandigheden) niet van alles een backup kunnen maken (ik hoef hier geen commentaar op).
Hij zal naar een cleanroom moeten om de data terug te vinden. Dus...
Ik zoek een datarecoverybedrijf en heb er een aantal gevonden.
Hebben jullie ervaring met:
stellar , lijkt mij een grote commerciele partij ?nadeel vind ik dat ik niet zelf een HDD kan aanleveren.
ictdatarecovery.nl in drachten. Googlen levert weinig op qua reviews maar ziet er qua website prima uit
DDRecovery maar het nadeel daarvan vind ik dat je sowieso 125€ analysekosten betaald ook als het niet mogelijk is om de schijf te herstellen.
Ontrack maar die zijn niet transparant over de kosten...
Attingo idem Ontrack...
DRN lees ik weinig goeds over dus die wordt hem sowieso niet (or convince me otherwise)