Ik heb een "Input text" veld waarvan de optie HTML is aangevinkt, variabele naam = "testbox".
Als er in het tekst veld bijv. "Tweakers" staat en ik roep de string testbox op dan krijg ik:
Is het mogelijk om dmv actionscript align="center" te maken?
// en niet zo: testbox="<P ALIGN="center"><FO.....enz.
Is het ook mogenlijk om html tags te filteren als ik de selection code gebruik?
Als ik nu bijv. "weak" selecteer van "Tweakers" dan krijg ik netjes 1 en 5 terug (met behulp van "Selection.getBeginIndex()en getEndIndex").
Als ik dan <b> voor char 1 wil plaatsen en </b> achter char 5, dan wordt het dus:
Kan iemand mij hiermee helpen?
Als er in het tekst veld bijv. "Tweakers" staat en ik roep de string testbox op dan krijg ik:
code:
1
| <P ALIGN="LEFT"><FONT FACE="Times New Roman" SIZE="12" COLOR="#0066CC">Tweakers</FONT></P> |
Is het mogelijk om dmv actionscript align="center" te maken?
// en niet zo: testbox="<P ALIGN="center"><FO.....enz.
Is het ook mogenlijk om html tags te filteren als ik de selection code gebruik?
Als ik nu bijv. "weak" selecteer van "Tweakers" dan krijg ik netjes 1 en 5 terug (met behulp van "Selection.getBeginIndex()en getEndIndex").
Als ik dan <b> voor char 1 wil plaatsen en </b> achter char 5, dan wordt het dus:
code:
1
2
3
4
5
| <<b>P AL</b>IGN="LEFT"><FONT FACE="Times New Roman" SIZE="12" COLOR="#0066CC">Tweakers</FONT></P> // inplaats van <P ALIGN="LEFT"><FONT FACE="Times New Roman" SIZE="12" COLOR="#0066CC"><b>Tweakers</b></FONT></P> |
Kan iemand mij hiermee helpen?