Filmpjes haperen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rna9413
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 25-06-2024
Goedenavond,

Ik heb een iPhone 14 Pro en sinds een tijdje haperen de filmpjes in de foto’s app.
Het zijn alleen de filmpjes van een paar maanden oud of ouder (dus die waarschijnlijk van iCloud komen)
Het geluid van het filmpje loopt gewoon door maar het filmpje staat stil, doet het dan eventjes, loopt dan weer vast en zo door. Dit is met alle filmpjes.
Ik heb genoeg opslag in iCloud en op mijn apparaat. Eerder had ik hier ook nooit last van! Iemand een idee wat dit is?

Beste antwoord (via Rna9413 op 03-06-2024 22:14)

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:04
Rna9413 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 21:50:
Goedenavond,

Ik heb een iPhone 14 Pro en sinds een tijdje haperen de filmpjes in de foto’s app.
Het zijn alleen de filmpjes van een paar maanden oud of ouder (dus die waarschijnlijk van iCloud komen)
Het geluid van het filmpje loopt gewoon door maar het filmpje staat stil, doet het dan eventjes, loopt dan weer vast en zo door. Dit is met alle filmpjes.
Ik heb genoeg opslag in iCloud en op mijn apparaat. Eerder had ik hier ook nooit last van! Iemand een idee wat dit is?
Instellingen>Foto's>
Daar heb je de keuze "Optimaliseer iPhone-opslag" of "Download en bewaar orginelen".
Staat die misschien op de Optimaliseer stand?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 17:05

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Slecht internet waardoor ze gewoon te traag vanuit de iCloud binnenkomen lijkt mij de meest logische verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rna9413
Nee ik heb er overal last van. Thuis prima internet en verder nergens problemen mee. Ook op 5G (onbeperkt en goede verbinding) hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 17:05

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Filmpjes zeer hoge resolutie (4k) of zelfde probleem ook bij 1080p opnames?
Telefoon keer reboot gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rna9413
Zijn inderdaad de 4K filmpjes. Als ik op wijzig druk, en dan weer op annuleren doen ze het opeens wel. Het geld ook niet voor alle 4K filmpjes

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:04
Rna9413 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 21:50:
Goedenavond,

Instellingen>Foto's>
Daar heb je de keuze "Optimaliseer iPhone-opslag" of "Download en bewaar orginelen".
Staat die misschien op de Optimaliseer stand?
Pagina: 1