Ik ben de trotse bezitter van een MSI MS-6380 - K7T266 Pro en een athtlon thunderbird 1.4.
Nu heb ik wat in het bios zitten rommelen en nu start de hele pc niet meer op.
De ventilatoren gaan wel draaien en de ledjes van de cdbrander en floppydrive ook maar verder gebeurd er niets.
Geen beeld en geen booten.
Op m'n moederbord gaan wel vier rode lampjes branden.
Volgens de handleiding betekenen vier rode lampjes dat de processor defect is of verkeerd geinstalleerd is.
Maar voordat ik in het bios ging rommelen deed ' ie het dus wel.
Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is. Wie heeft dit probleem ook gehad en heeft een oplossing?
Er zit overigens een jumpertje om het CMOS te clearen. Maar hoe werkt dat, moet je het jumpertje verplaatsen en dan de pc opstarten? Of alleen het jumpertje een nachtje verplaatsen?
Help me please.....
Nu heb ik wat in het bios zitten rommelen en nu start de hele pc niet meer op.
De ventilatoren gaan wel draaien en de ledjes van de cdbrander en floppydrive ook maar verder gebeurd er niets.
Geen beeld en geen booten.
Op m'n moederbord gaan wel vier rode lampjes branden.
Volgens de handleiding betekenen vier rode lampjes dat de processor defect is of verkeerd geinstalleerd is.
Maar voordat ik in het bios ging rommelen deed ' ie het dus wel.
Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is. Wie heeft dit probleem ook gehad en heeft een oplossing?
Er zit overigens een jumpertje om het CMOS te clearen. Maar hoe werkt dat, moet je het jumpertje verplaatsen en dan de pc opstarten? Of alleen het jumpertje een nachtje verplaatsen?
Help me please.....