Ik ben opzoek naar een nieuwe (of tweedehands) videokaart voor mijn huidige systeem. Sinds enkele jaren amper nog aan het gamen. Maar sinds kort weer tijd en interesse, de wat oudere games uit mijn bibliotheek draaien prima. Maar wat nieuwere titels (voor mij dan) zoals Satisfactory, Farm sim22 of Snowrunner die doen het redelijk op low-medium settings.
De wens is om deze titels op high tot ultra (60fps) te kunnen spelen. Qua benchmarks is er veel keuze, maar volstaat een generatie ouder ook niet voor mijn wensen?
Budget
Ergens tussen de 200 - 300 EU het liefst.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Mijn huidige systeem:
Besef dat de kans er is dat mijn huidige voeding niet volstaat en/of dat mijn behuizing qua ruimte ook een uitdaging vormt. Vandaar mijn vraag voor advies, kan ik de GPU upgraden of ontkom ik niet aan om dan ook de voeding te upgraden.
Alvast bedankt
De wens is om deze titels op high tot ultra (60fps) te kunnen spelen. Qua benchmarks is er veel keuze, maar volstaat een generatie ouder ook niet voor mijn wensen?
Budget
Ergens tussen de 200 - 300 EU het liefst.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Mijn huidige systeem:
Besef dat de kans er is dat mijn huidige voeding niet volstaat en/of dat mijn behuizing qua ruimte ook een uitdaging vormt. Vandaar mijn vraag voor advies, kan ik de GPU upgraden of ontkom ik niet aan om dan ook de voeding te upgraden.
Alvast bedankt
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1070 Quick Silver 8G OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 54,99 | € 54,99 |
1 | Behuizingen | Raijintek Ophion Evo | € 66,79 | € 66,79 |
1 | Monitors | Dell UltraSharp U2518D Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Big Shuriken 3 | € 60,09 | € 60,09 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 45,90 | € 45,90 |
1 | Voedingen | Corsair SF600 | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Gigabyte NVMe SSD 1TB | € 101,20 | € 101,20 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 548,79 |
“Creativity is a highfalutin word for the work I have to do between now and Tuesday.”