TV buiten voor EK, budget rond de 500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 17:08
Ik ben op zoek naar een 50 inch TV van rond de 500 euro om buiten(in de schaduw) straks het EK te kijken.

Kan iemand mij een goede tv hiervoor aanraden?
Ik kwam de samsung 50bu8000 tegen. Mijn oog viel hierop omdat het binnen het budget valt en het een toestel uit 2022. Terwijl de meeste van deze prijs uit 2020 komen voor zover ik kan vinden.

Volgens mij is de NITS waarde belangrijk om buiten tv te kijken? Dat kan ik alleen van dit toestel hierboven niet echt vinden.

Alvast bedankt voor jullie advies.

Mvg,

Marijn

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:28
Koop er een waar je genoeg hoofdtelefoons op kan aansluiten. De buurt zal je dankbaar zijn.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:49
De Samsung 50Q60C zit rond de 430 nits en is hiermee ongveer 60% helderder dan de BU8000, voor een meerprijs van 70 euro heb je de TCL 50C803 wanneer je een nog hogere helderheid wenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
Top dankjewel, daar kan ik wat mee 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:07

CyBeRSPiN

sinds 2001

LordSinclair schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 13:22:
Koop er een waar je genoeg hoofdtelefoons op kan aansluiten. De buurt zal je dankbaar zijn.
Dr is geen ontkomen aan he. Je moet vooral zorgen dat je via een bron kijkt zonder vertraging, anders hoor je verderop al gejuich terwijl op jouw beeld de aanval nog moet beginnen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:04
CyBeRSPiN schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 14:42:
[...]

Dr is geen ontkomen aan he. Je moet vooral zorgen dat je via een bron kijkt zonder vertraging, anders hoor je verderop al gejuich terwijl op jouw beeld de aanval nog moet beginnen ;)
Ziggo met CI+-module is het snelst denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:14
Kijk effe op marktplaats of kringloop. Kan je voor een prikkie een oude LCD vandaan halen. Prima voor buiten.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:42
Cass Casey schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 15:01:
Kijk effe op marktplaats of kringloop. Kan je voor een prikkie een oude LCD vandaan halen. Prima voor buiten.
Zou je denken. Buiten is vooral helderheid van belang en dat is iets wat met de jaren steeds hoger is geworden. Een oude LCD kan zo maar niet helder genoeg zijn, zodat je buiten eigenlijk geen reet ziet. Ik kijk buiten meestal op een ipad 9th gen. Onder de overkapping, dus schaduw, is die 500nits van de ipad wel het minimale wat je wil hebben.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnboon
Ja dat denk ik inderdaad ook. Bedankt voor de tips. Word de tcl icm Ci+ kaart van ziggo. Dan moet het wel goedkomen lijkt mij!
Pagina: 1