MARANTZ SR-5000 OSE; iemand ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-06 19:44
Vandaag kreeg ik deze mail:
MARANTZ SR-5000 OSE

Surround receiver met Dolby-Pro-Logic, Dolby-Digital en DTS uit de
Original Special Edition serie
5 x 90 Watt / 8 Ohm (DIN), 7 line-ingangen, 2 x coax + 1 x optische
digitale ingang,
6 kanaals input en 6 kanaals pre-out, S-Video inputs,
Luidsprekeraansluitingen geschikt voor banaan
voor alle speakers, switched AC-Outlet
Programmeerbare afstandsbediening, FM/AM RDS-tuner met radio-text en 30
voorkeuze
Erg goed in surround, maar juist ook op HIFI!
(n.b. alleen in zwart leverbaar)

Normaal fl. 1799,- aanbieding fl. 1299,-
Op vertoon van deze e-mail: fl. 999,-
Is dit wat? Ik zoek een versterker voor zowel DTS als gewone muziek. Ik ben tevens van plan de set uit te bereiden met een aktieve subwoofer.

Als ik nu niet genoeg info geef, vertel me dan maar wat ik nog meer moet vermelden.

Edit: trouwens sorry van de kapital letters in de titel; komt door copy-paste uit de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11720

IK heb zelf de Marantz SR-5000. Een primma apparaat, alleen heeft een kleine kinderziekte: bij dolby prologic kan hij niet goed overweg met de center speaker. Dit probleem is verholpen bij de OSE versie. dat is volgens mij het enige verschil..

PS lang leve Zwolsman Video Audio. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12533

zeer goed apparaatje; verwacht alleen geen 4000,- qualiteit..
ik ben zelf al even op zoek naar een tuner / versterker die "alles kan"; maar ik ben bij pioneer uitgekomen:
vsx 859; kan hetzelfde maar heeft THX EX 5x 100 watt en meer in / uitgangen en een betere DSP chip; kost 1499,-
VSX 909; kan hetzelfde maar heeft ook nog THX ultra en 7x 110 Watt en nog meer in / uitgangen en een nog betere DSP chip; kost: 3899,-

ik kan de laatste niet betalen; dus word het de VSX 859 voor mij denk ik..

suc6 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-06 19:44
Op maandag 10 september 2001 13:50 schreef CRe8oR het volgende:
IK heb zelf de Marantz SR-5000. Een primma apparaat, alleen heeft een kleine kinderziekte: bij dolby prologic kan hij niet goed overweg met de center speaker. Dit probleem is verholpen bij de OSE versie. dat is volgens mij het enige verschil..
Welke speakers heb jij er aan hangen, en hoe doet de versterker het met lage tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11720

Op maandag 10 september 2001 14:50 schreef R Kuipers het volgende:
Welke speakers heb jij er aan hangen, en hoe doet de versterker het met lage tonen?
De speakers die ik gebruik zijn Kef cresta 3 als front, cresta2 als surround en cresta center als center (Duh)

Ik vind dat hij in laag goed is maarja heb deze versterker niet gehoord mer andere speakers...

De kef speakers gaan al redelijk laag en geven (voor de prijsklasse een gededaileerd beeld).