Toon posts:

mp3's branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil cd's branden met mp3's erop en met winamp erop en ik wil van die winamp favorieten lijsten erop branden dat je snel per band kan openen en zo en dan laat ik die mp3's gewoon in mappen eracher staan waardoor je maar 10 van die lijstjes hebt lekker handig alleen gaat dat natuurlijk fout omdat die verweizing van die winamp lijstjes naar hardeschijf wijzen en niet naar cd? iemand een oplosing? :?

Verwijderd

ja die bestanden zijn *.txt dus die kan je gewoon aanpassen en zoals je ziet kan je best wat leestekens ertussen proppen anders is het verhaal niet zo goed te lezen

Verwijderd

Topicstarter
oeps, daarhebje gelijk in.
maar snap het nog niet? |:(

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

soms baselt men er een eind op weg wat eigenlijk weer niet te lezen is om ook maar aan te geven dat de persoon in kwestie eerst naar school moet en /of een lesje nederlands schrieft moet gaan leren zodat je fatsoenlijke posts schrijft of eigenlijk wilt diegene niet dat deze post door andere gelezen wordt maar goed eigenlijk verdient dit topic een slotjuh zo on zorgvuldig de postees zijn hiero met taalgebruik iemand al de FAQ gelezen....

zucht...

Verwijderd

Die playlists zijn textbestanden, hierin staan alle nummers inclusief het volledige pad opgeslagen. Het ziet er bij jou nu bijvoorbeeld zo uit :

'C:\Mijn Documenten\My Music\Jantje Smit - Oma.mp3'
'C:\Mijn Documenten\My Music\Jantje Smit - Opa.mp3'

etc. ;) ;)

Als je nu die driveletter C: aanpast naar de driveletter van je CDROM en dan de bestanden meebrandt op je cd, dan ben je er in feite al. :)

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 17:56
waarschijnlijk moet je die verwijzingen weghalen naar de hdd. je kan dit gewoon op je hdd testen en als dan alles goed werkt alles op cd branden.

als je dus een bestand dat op c:\ hebt waarin staat

c:\mp3\test.mp3

moet je waarschijnlijk c: of c:\ weghalen

edit:

Als je met winamp die lijsten opslaat maakt ie vanzelf alles goed

maar als m3u bestand ziet het er zo uit

#EXTINF:261,backwater
status quo\cd1\backwater.mp3

zou je deze structuur op cd zetten zou je gewoon het m3u bestandje kunnen aanklikken en dan begint ie gewoon te draaien.

Hail to the king baby!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

als ik een playlist opsla, slaat ie niet het path op hoor, ik kan het gewoon wegbranden.
Je moet natuurlijk wel de playlist bij de mp3s zetten, dus niet de mp3s in D:\Muziek ofzo en dan de playlist in C:\Windows

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1