Goedemorgen,
Sinds korte tijd valt mijn PC 'zomaar' uit. In eerste instantie dacht ik dat het stroom in huis uit was gevallen maar het is dus echt mijn PC die gewoon uit gaat. Ik moet de PC dan zelf weer aandrukken en start ook weer als normaal, geen foutmeldingen oid. Tijdens gamen voornamelijk, moet zeggen dat ik ook niet veel anders doe op mijn vaste PC dus normaal gebruik niet getest.
BIOS heb ik geupdate naar de laatste versie.
Temperaturen zijn allemaal prima.
Nog niet getest met een nieuwe voeding; zit te denken om deze überhaupt al te vervangen voor een volledig modulaire voeding en eventueel naar 650W. Zou dit helpen?
Kan ik misschien in een logboek iets zien wat er gebeurt vlak voor het uitvallen?
Of kan ik nog meer dingen testen?
Mijn PC:
Sinds korte tijd valt mijn PC 'zomaar' uit. In eerste instantie dacht ik dat het stroom in huis uit was gevallen maar het is dus echt mijn PC die gewoon uit gaat. Ik moet de PC dan zelf weer aandrukken en start ook weer als normaal, geen foutmeldingen oid. Tijdens gamen voornamelijk, moet zeggen dat ik ook niet veel anders doe op mijn vaste PC dus normaal gebruik niet getest.
BIOS heb ik geupdate naar de laatste versie.
Temperaturen zijn allemaal prima.
Nog niet getest met een nieuwe voeding; zit te denken om deze überhaupt al te vervangen voor een volledig modulaire voeding en eventueel naar 650W. Zou dit helpen?
Kan ik misschien in een logboek iets zien wat er gebeurt vlak voor het uitvallen?
Of kan ik nog meer dingen testen?
Mijn PC:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 162,59 | € 162,59 |
1 | Moederborden | ASRock B550M Pro4 | € 99,- | € 99,- |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 6750 XT Challenger Pro 12GB OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 99,29 | € 99,29 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2Z3600C18 | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 550W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 130,- | € 130,- |
Totaal | € 597,68 |