Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
ik neem aan dat er een netwerk interface op zit, dus hetzij een netwerkkaart of iets anders.
Op die manier kun je remote op die machine werken en dus de RPM's die nodig zijn er heen kopieren (ftp-en via mc (midnight commander) gaat heel makkelijk hiervoor)
dan kun je dus remote al die apps installeren en zelfs remote X-apps runnen wanneer je dat makkelijker lijkt.
Lijkt me dus niet zo'n probleem mits er al een werkende linux op staat.
Op die manier kun je remote op die machine werken en dus de RPM's die nodig zijn er heen kopieren (ftp-en via mc (midnight commander) gaat heel makkelijk hiervoor)
dan kun je dus remote al die apps installeren en zelfs remote X-apps runnen wanneer je dat makkelijker lijkt.
Lijkt me dus niet zo'n probleem mits er al een werkende linux op staat.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
ja inderdaad, ja!
Maar er is wel één probleempje...
Ik heb maar 200 MB vrij op de hdd, en da's nou niet genoeg
Meer voorstellen
Maar er is wel één probleempje...
Ik heb maar 200 MB vrij op de hdd, en da's nou niet genoeg
Meer voorstellen
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
op je normale bak de dir met de RPM's exporteren met NFS (moet NFS support wel in de kernel zitten)
dan kun je dat gewoon mounten.
mischien is via een windows-share nog wel het makkelijkst, zodat je dat met
mount //machine/share_naam /mnt/windows_bak -t smb
kunt mounten.
dan kun je dat gewoon mounten.
mischien is via een windows-share nog wel het makkelijkst, zodat je dat met
mount //machine/share_naam /mnt/windows_bak -t smb
kunt mounten.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Bij slackware kun je gewoon een ftp install kiezen, dan moet het toch ook met RH kunnen, zou je zeggen?
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Pagina: 1