Hulp nodig, sessie herstellen Chrome

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penguinly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:16
Hallo,

Mijn pc is na een update opnieuw opgestart. Normaal gesproken kan ik mijn tabbladen en pagina's herstellen nadat Chrome is gesloten, maar deze keer om de een of andere reden niet. De optie om de vorige sessie te herstellen verscheen niet.
Ik zou enkele pagina's uit de geschiedenis kunnen heropenen, maar voor zover ik weet zullen dat alleen de pagina's zijn die ik onlangs heb geopend. Ik had veel pagina's open en ik denk niet dat alles in de geschiedenis staat.

Ik heb op die manier geprobeerd om het te herstellen, maar dat was bij lange na niet alles. Waarschijnlijk kan ik op die manier alleen een klein aantal pagina's herstellen.

Het gaat om heel veel pagina's en tabbladen van de afgelopen jaren met belangrijke zaken. Er zitten belangrijke dingen tussen die ik echt graag terug wil.

Hoe zou ik die sessie / mijn pagina's en tabbladen kunnen herstellen? Wat zouden mijn opties zijn?

Elk advies wordt op prijs gesteld. Bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Penguinly op 30-05-2024 02:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je zal toch met de History moeten werken. Maar als ze zo belangrijk zijn, dan zal je toch wel iets opgeslagen hebben?

Chrome is geen backup systeem.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 30-05-2024 02:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patviev
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 07:48
Penguinly schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 01:57:
Het gaat om heel veel pagina's en tabbladen van de afgelopen jaren met belangrijke zaken. Er zitten belangrijke dingen tussen die ik echt graag terug wil.

Hoe zou ik die sessie / mijn pagina's en tabbladen kunnen herstellen? Wat zouden mijn opties zijn?
Heb je de belangrijke websites nooit als bookmark/favoriet ingesteld?
Ben bang dat het een lastig verhaal wordt, want je historie is veelal beperkt tot een bepaalde periode en daarin staan alleen de websites die je zoals je zelf al aangeeft in die periode hebt bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Voor nu geen oplossing, maar voor de toekomst: Installeer een extensie als Session Buddy

Als je met ctrl+shift+T niet meer alles terug kunt halen klinkt dat alsof (dat deel van) je profiel gereset is, daar doe je weinig aan. Je zou kunnen kijken of er in de app data een corrupt bestand staat dat je kunt herstellen, maar ik vrees ook dat je pech hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penguinly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:16
Iedereen bedankt voor de antwoorden!

Session buddy is zeker een goed idee voor de toekomst.

Ik had wel wat bookmarks, maar ik had dat bij veel ook niet jammer genoeg.

ctrl+shift+T had ik ook geprobeerd. Maar inderdaad hield het terughalen van tabbladen snel op. Voor zover ik merkte werkte dat ook niet bij vensters, maar alleen bij tabbladen.

Ik ben ook nog tegengekomen dat je in appdata naar session en session storage zou kunnen gaan. Maar wat ik daar verder mee zou kunnen doen ben ik nog niet uit. Denken jullie dat het mogelijk zou zijn om daar vanuit iets te herstellen? Hoe zou ik erachter kunnen komen of er een corrupt bestand in zou staan?