Verwijderd
ik ben bang dat je eerst nog wat zal moeten wachten voor de kasten ook werkelijk te krijgen zijn in nederland in grote hoeveelheden en dan nog betwijfel ik of de prijs wel binnen de perken zal blijven. Ik wil er ook wel één, maar de prijs is mij te hoog ...
Ja, ik denk dat je gauw uit moet gaan van een prijs van F700,- met wat spulletjes erbij....
We zien wel als ze er zijn bij oc-shop...
We zien wel als ze er zijn bij oc-shop...
Verwijderd
OC-shop zal deze kasten groter inkopen zodat ze een betere prijs kunnen afdwingen bij Koolance. Naar alle waarschijnlijkheid zal deze "aktie" erg duur uitpakken...
........gekkehu.........ni.....
HE ??? WAT ZEG JE ????
Ik ho......ni.....te lawa........
WACHT FF HOOR, ZET FF ME KAST UIT !!!!
Zo, dat scheelt. Wat zei je nou ?
Ik hoef zoiets niet, mij e lawaaierig !!!!
HE ??? WAT ZEG JE ????
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Hijs is anders een stuk stiller dan de gemiddelde magnetron volgens de tests van overclockers.com. En ik weet niet hoe het bij jou zit maar de magnetron hier is erug stil.Op dinsdag 11 september 2001 11:12 schreef JT het volgende:
........gekkehu.........ni.....
HE ??? WAT ZEG JE ????
Ik zou zekers wel interesse hebben
Count me in 
Ik heb interesse, OC-SHOP zal toch wel te duur worden, en dat gun ik ze niet
) (Dan bestel ik wel in Duitsland ofzo)
Maar goed..
Ik zou er dan 1 willen met CPU, GPU en NB koeler, en misschien nog wel iets meer..
Mocht het zover zijn, dan zien we wel verder.
Ik heb interesse, OC-SHOP zal toch wel te duur worden, en dat gun ik ze niet
Maar goed..
Ik zou er dan 1 willen met CPU, GPU en NB koeler, en misschien nog wel iets meer..
Mocht het zover zijn, dan zien we wel verder.
Verwijderd
Vapochill brute 0wnage....echt c00l die kasten, maar alleen jammer dat je dis hele barebone moet kopen
Verwijderd
klopt, maar daar heb ik leuke ideetjes voor, nog een maandje of 4 geduld en dan mag je pics verwachtenOp dinsdag 11 september 2001 14:32 schreef Penaa het volgende:
Vapochill brute 0wnage....echt c00l die kasten, maar alleen jammer dat je dis hele barebone moet kopen
Verwijderd
Van die ideetjes houd ik wel 
Heb trouwens ook al een beetje overlegd met OC-shop en die zijn er ook al mee bezig, om te proberen die odnerdelen apart te kunnen krijgen....:) Ze zeiden: met een beetje creativiteit moet het wel in een gewone kast kunnen
Heb trouwens ook al een beetje overlegd met OC-shop en die zijn er ook al mee bezig, om te proberen die odnerdelen apart te kunnen krijgen....:) Ze zeiden: met een beetje creativiteit moet het wel in een gewone kast kunnen
55 DB is VEEL om continu naast te zitten.Op dinsdag 11 september 2001 12:07 schreef Maxonic het volgende:
[..]
Hijs is anders een stuk stiller dan de gemiddelde magnetron
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik moet eerst de prijs weten. Anders kan ik dat niet beslissen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
da's dus een delta 120hp en die maken echt een takkeherrie! echt niet leukOp dinsdag 11 september 2001 15:13 schreef JT het volgende:
[..]
55 DB is VEEL om continu naast te zitten.
Pagina: 1