Momenteel ben ik bezig met het renoveren van de zolder en heb besloten de plastic bekleding van de dakkapel te gaan vervangen door AK-platen.
Bij het verwijderen van de plastic schrootjes is het isolatiemateriaal tevoorschijn gekomen en ik vraag me af of het nodig deze te vervangen, kijkende naar de conditie ervan.
Wanneer namelijk ramen dicht zijn, zie ik de vuilniszakken te zien op de zijkanten zachtjes bewegen en dat betekent dus dat het tocht. Ik heb hier zelf 0,0 geen ervaring in en vroeg me af naar de mening van andere.
**Specificaties huis + dakkapel**
* Huis is gebouwd in jaar 1987
* Jaar installatie dakkapel is onbekend
* Isolatie Glaswol (dikte 10 centimeter)
Wat zouden jullie in dit geval doen? En indien het moet worden vervangen, welke isolatiematerialen zouden jullie gebruiken?
:strip_exif()/f/image/rKhltrv78lK9lI9Pqf6zuR91.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pw4eaAigjko0264tOlxbm2C5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FrJrqFbQ3FakE0WhHK8f0Ddc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VZCoVAanWn4Zu5a7YswrwBRX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uyhjGcOaeOEX5kbXjLkxLJcP.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij het verwijderen van de plastic schrootjes is het isolatiemateriaal tevoorschijn gekomen en ik vraag me af of het nodig deze te vervangen, kijkende naar de conditie ervan.
Wanneer namelijk ramen dicht zijn, zie ik de vuilniszakken te zien op de zijkanten zachtjes bewegen en dat betekent dus dat het tocht. Ik heb hier zelf 0,0 geen ervaring in en vroeg me af naar de mening van andere.
**Specificaties huis + dakkapel**
* Huis is gebouwd in jaar 1987
* Jaar installatie dakkapel is onbekend
* Isolatie Glaswol (dikte 10 centimeter)
Wat zouden jullie in dit geval doen? En indien het moet worden vervangen, welke isolatiematerialen zouden jullie gebruiken?
:strip_exif()/f/image/rKhltrv78lK9lI9Pqf6zuR91.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pw4eaAigjko0264tOlxbm2C5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FrJrqFbQ3FakE0WhHK8f0Ddc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VZCoVAanWn4Zu5a7YswrwBRX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uyhjGcOaeOEX5kbXjLkxLJcP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BvHQAvwweyRcnjXfbgB00CcC.jpg?f=fotoalbum_large)