Vraag
Alle reacties
De oude schakelaar lijkt mij een dubbele wisselschakelaar te zijn. Ik vermoed aan de kleuren te zien dat dit de laatste wissel is voor de lampen?
En wat heb je precies gekocht? Een bedrade schakelaar met 4 klemmen die ook via een app kan schakelen? Heb je een link naar dat produkt?
Ik weet niet als je de juiste schakelaar hebt gekocht. 4 klemmen is ofwel een dubbelpolige of een kruisschakelaar (hotelschakelaar). Ik ken enkel de Vlaamse benamingen natuurlijk...
Mvg.
En wat heb je precies gekocht? Een bedrade schakelaar met 4 klemmen die ook via een app kan schakelen? Heb je een link naar dat produkt?
Ik weet niet als je de juiste schakelaar hebt gekocht. 4 klemmen is ofwel een dubbelpolige of een kruisschakelaar (hotelschakelaar). Ik ken enkel de Vlaamse benamingen natuurlijk...
Mvg.
Lijkt inderdaad de laatste van een wisselschakelaar. Er zijn echt amper smart modules of schakelaars die je 1 op 1 daar kunt plaatsen. Deze schakelaar zeker niet, deze heeft geen input voor een externe schakelaar.
Daarnaast heeft de module dus een permanente L nodig en een N, beide heb je niet op deze locatie.
Daarnaast heeft de module dus een permanente L nodig en een N, beide heb je niet op deze locatie.
@Belgican Dit soort schakelaars zijn er eenvoudig (1-gang), tweevoudig (2-gang) en drievouding (3-gang) te krijgen maar hebben vaak dezelfde behuizing. Dit is een 2-gang en het L2 contact lijkt me hier ook leeg, de uitgangen zijn dus L1 en L3.
dus met deze schakelaar zal het niet lukken dan ?
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/qBMo0lzpmqON28blqCP7UYUD.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FQWKBsWf9vpzrFhmgxtoI1Ji.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Pe8bNlYOhnwgECimyxsE9ni2.webp?f=fotoalbum_large)