Wie heeft er ook geen zin meer in daten?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.231 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik zou in het weekend een date hebben na een jaar single te zijn maar ik heb het afgezegd. De gedachte aan mijn tijd verdelen tussen een partner en werk, nu ik net een interessante weg insla, leek me te overweldigend. Gezien ik al twintig jaar lang relaties heb gehad wil ik nu een aantal jaar alleen zijn. Even niks. Even alleen ikzelf en zo nu en dan wat doen met vrienden. Aan casual sex heb ik geen behoefte, een kinderwens heb ik niet. Ik vind het eigenlijk wel fijn om alleen te blijven als ik er over nadenk. Te veel gedoe/drama dat daten.

Ben ik de enige? Ik heb me in dit jaar veel gelukkiger gevoeld dan in al die jaren in relaties.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Misschien haal je hier wat inspiratie uit: Bewust celibaat

Je topics komen ook wel overeen met deze tweaker :)

[ Voor 25% gewijzigd door stin00 op 29-05-2024 14:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:23
stin00 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 14:56:
Misschien haal je hier wat inspiratie uit: Bewust celibaat

Je topics komen ook wel overeen met deze tweaker :)
Gewoon een 2e account dus :+

Maar ontopic: Ik heb ook geen zin meer in daten, maar dat komt misschien omdat ik al getrouwd ben?... :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Remy!!!! schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:16:
[...]

Gewoon een 2e account dus :+

Maar ontopic: Ik heb ook geen zin meer in daten, maar dat komt misschien omdat ik al getrouwd ben?... :+
Wat als je wel wil daten terwijl je al getrouwd bent >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolijter
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:17
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:37:
[...]

Dan ga je daten met je partner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SulSul
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 29-05-2024
Klopt accountgegevens kwijt. Maar ik vraag het me af. Ik word steeds uitgevraagd en heb er totaal geen zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:37:
[...]

Dan kun je je hier melden: Swingen, poly en vrijheid in relaties

Je ziet het, op GoT kun je het zo gek niet bedenken of er is een topic voor. Mooie doorsnee van de NL samenleving als je het mij vraagt :)

Ontopic: @SulSul het lijkt me dat je je leven moet leiden zoals jij dat wilt, en je je vooral niet aan de maatstaven moet meten die je denkt dat de maatschappij als standaard neerzet. Als jij lekker in je vel zit met je natje en je droogje dan prima. ALs daar voor jouw gevoel een partner in past dan prima, zo niet ook prima.
Niemand die van je verwacht dat je gaat daten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

SulSul schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 15:42:
Klopt accountgegevens kwijt. Maar ik vraag het me af. Ik word steeds uitgevraagd en heb er totaal geen zin in.
Dit is echter niet de bedoeling om hier een tweede account voor aan te maken. Je kan beter je oude inlog resetten dan hier nieuwe topics te openen. Ik zal dan ook dit topic op slot doen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.